Strona główna > Przetargi > Rozstrzygnięte > 2017 |
|
|
zamówienie na: |
Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego przy ul. Hallera 11 w Świeciu |
zamawiający: | Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie |
tryb zamówienia: | przetarg nieograniczony |
nr sprawy: | OR.271.34.2017 |
wartość: | mniejsza niż 209.000 euro |
termin składania ofert: | 5 grudnia 2017 09:00 |
wynik postępowania: | wybrano najkorzystniejszą ofertę |
DATA PRZEKAZANIA OGŁOSZENIA: 24 listopada 2017 r.
TRYB PRZETARGU: nieograniczony
TERMIN WYKONANIA: 60 dni od dnia podpisania umowy
WADIUM: 10.000 PLN
KRYTERIA OCENY:
cena - 60 %,
jakość – 40 %
TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA OFERT: Oferty w formie pisemnej należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 5 grudnia 2017 r. do godz. 09:00 w Sekretariacie (I piętro) Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.
TERMIN I MIEJSCE OTWARCIA OFERT: otwarcie ofert nastąpi w dniu 5 grudnia 2017 r. o godz. 10:00 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie.
OGŁOSZENIE: PEŁNY TEKST OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONY NA STRONACH UZP
pobierz Ogłoszenie>> (407kB)
pobierz SIWZ>> (876kB)
pobierz Załącznik_nr_1_formularz_oferty>> (743kB)
pobierz Załącznik_nr_1_a_formularz_cenowy>> (668kB)
pobierzZałącznik_nr_1_b_szczegółowy_opis_wyposażenia>> (2265kB)
pobierz Załącznik_nr_1_c_podział_elementów>> (3045kB)
pobierz Załącznik_nr_2_oświadczenie_wykluczenie>> (661kB)
pobierz Załącznik_nr_3_projekt_umowy>> (403kB)
pobierz Załącznik_nr_4_informacja_o_grupie_kapitałowej>> (327kB) - w terminie 3 dni od informacji zamawiającego na stronie bip.swiecie.eu
pobierz Załącznik_nr_5_wykaz_dostaw>> (428kB) – na wezwanie zamawiającego
pobierz Załącznik_nr_6_wzór_deklaracji>> (360kB)
pobierzZałącznik_nr_7_oświadczenie_wykonawcy>> (746kB) – na wezwanie zamawiającego}
pobierzrzut_piwnica>> (2414kB)
pobierz rzut_parter>> (3803kB)
pobierzrzut_I_piętro>> (5482kB)
pobierzrzut_II_piętro>> (5523kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 28 LISTOPADA 2017 r.
formularz cenowy wersja edytowalna
pobierz formularz_cenowy>> (354kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 29 LISTOPADA 2017 r.
pobierz modyfikacja>> (476kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 30 LISTOPADA 2017 r.
pobierz modyfikacja1>> (1534kB)
UWAGA ZMIANA TERMINU składania OFERT: 5 grudnia 2017 r godz. 9:00
pobierz ogłoszenie_o_zmianie_ogłoszenia>> (200kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 5 GRUDNIA 2017 r.
pobierz informacja_z_otwarcia>> (323kB)
INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW 11 GRUDNIA 2017 r.
pobierz wynik_postępowania>> (454kB)
metryczka
Opublikował: Malwina Dwojacka (przetargi) (24 listopada 2017, 12:39:07)
Ostatnia zmiana: Malwina Dwojacka (przetargi) (11 grudnia 2017, 13:28:56)
Zmieniono: dodanie informacji o rozstrzygnięciu przetargu
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 643