zamówienie na:

Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 21 sierpnia 2008  09:00
przyczyna unieważnienia: Postępowanie zostało unieważnione. Informacja w załączeniu. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na terenie Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu ”.
CPV 45.23.13.00 – 8.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
W ramach zadania należy wykonać:
Sieć wodociągowa
• przewód PE 110 mm - dł.1114,10 m,
• przewód PE 90 mm – dł. 69,31 m,
• króciec żeliwny Dn 80 mm – dł. 26,54 m,
• przyłącza 40 mm PE – 178,75
• przewody do nowej studni wodomierzowej 160 mm PE – 19,90 m.

     Kanalizacja sanitarna
• kolektor PP Dn 200 mm – dł. 1808 m,
• przyłącza PP Dn 160 mm – dł. 219 m,
• studnie betonowe Dn 1200 mm – 22 szt.,
• studnie PP/PVC Ø 600 mm   - 42 szt., 
• studnie przy posesjach PP/PVC Dn 400 mm – 21 szt.,

      Kanalizacja deszczowa
• separator lamelowy PSW 40/4000
• osadnik V – 10 m3
• kolektor PP Dn 200 mm – dł. 426 m,
• kolektor PP Dn 250 mm – dł. 568 m,
• kolektor PP Dn 300 mm – dł. 233 m,
• kolektor PP Dn 400 mm – dł. 400 m,
• kolektor PP:Dn 500 mm – dł. 730 m,
• studnie rewizyjne Dn 1200 mm - 30 szt.,
• studnie PP/PVC Dn 600 mm – 41 szt.,
• wylot do rzeki Wdy

Sieć wodociągowa, sanitarna i deszczowa posiada skrzyżowania z istniejącymi sieciami wod-kan, gazowymi, kablami energetycznymi, telefonicznymi oraz sieciami cieplnymi.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 03 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia: 30 kwietnia 2010r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.),
• spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 z póź. zm.),
• są uprawnieni do wykonywania czynności i działalności, w której mieści się przedmiot zamówienia,
• posiadają doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zadań o podobnym charakterze, wartości i złożoności potwierdzonych dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi, że roboty budowlane zostały wykonane należycie,
• dysponują osobami na stanowiska: kierownika budowy posiadającego stosowne uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie dróg w specjalności konstrukcyjno - budowlanej zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, geodeta posiadający uprawnienia w zakresie geodezyjnych pomiarów syt. – wys. realizacyjnych i inwentaryzacyjnych wydanymi na podstawie Prawa Geodezyjnego i Kartograficznego,
• dysponują sprzętem: zagęszczarka, koparka, spycharka, transport kołowy, dźwig samochodowy, wiertnica,
• posiadają ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia,
• udzielą minimum 3 lata gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia,
• przyjmują warunki umowy.
W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, informacje i oświadczenia, o których mowa w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – 100 pkt. – w toku badania i oceny ofert Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców na zasadzie spełnia / nie spełnia.
8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie (w sekretariacie) pokój Nr 21. Koperta powinna posiadać oznaczenie: 
„Budowa kanalizacji sanitarnej, deszczowej i sieci wodociągowej na terenie    Szpitala Psychiatrycznego w Świeciu ”.
Termin składania ofert upływa dnia 21 sierpnia 2008 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 21 sierpnia 2008 r. do godz. 9:00.
9. Termin związania ofertą przez okres 30 dni tj. do dnia 19 września  2008 r.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 06 – Wydział Inwestycyjny w dniu 21  sierpnia  2008 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 40.000,00 zł.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej,
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów,
14. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
 Aleksander Bania – tel. (052) 333 23 61

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone na stronie portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu w dniu 29 lipca 2008 r.

pobierz siwz>> (166kB) pdf

pobierz załączniki>> (158kB) pdf

PRZEDMIAR ROBÓT

pobierz_przedmiar_wod_kan>> (212kB) pdf

ZAŁĄCZNIKI GRAFICZNE

pobierz_dok_geotech>> (147kB) pdf

pobierz_opis_tech>> (295kB) pdf

pobierz_orientacje>> (162kB) pdf

pobierz osadnik>> (30kB) pdf

pobierz_pkt_wierceń>> (691kB) pdf

pobierz plan_1>> (555kB) pdf

pobierz plan_2>> (496kB) pdf

pobierz plan_3>> (518kB) pdf

pobierz profile>> (903kB) pdf

pobierz przekroje>> (1438kB) pdf

pobierz separator>> (32kB) pdf

pobierz sitówka>> (40kB) pdf

pobierz spec_tech>> (674kB) pdf

pobierz_studnia_pp>> (62kB) pdf

pobierz_studnia_rewizyjna>> (48kB) pdf

pobierz_studnia_wod>> (54kB) pdf

pobierz uwarstwienie>> (217kB) pdf

pobierz węzły_wod>> (178kB) pdf

pobierz_zest_mat_w_k>> (57kB) pdf

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA

pobierz informacja>> (41kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (29 lipca 2008, 09:24:01)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (14 sierpnia 2008, 12:27:56)
Zmieniono: Unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1240