zamówienie na:

Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu 800 - lecia w Świeciu

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy:
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 19 sierpnia 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetaru w załączeniu. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu 800 – lecia w Świeciu”
CPV 45.23.14.00 – 9

Opis przedmiotu zamówienia: Roboty obejmują budowę oświetlenia ulicznego ulic w części miasta objętej zabudową jednorodzinną tj. łącznika ulic Sychty z Laskowicką, ul. Jabłonowskiego oraz ul. Agrestowej w Świeciu. Zadanie składa się z następujących elementów:
a) wykonanie oświetlenia odcinka drogi łączącego ulicę Sychty z Laskowicką. Roboty obejmują montaż 6 szt. punktów oświetleniowych i szafki kablowej. Zasilanie oświetlenia należy wykonać z projektowanej szafki kablowej kablem YAKY 4x25mm2. Razem z kablem w wykopie układać bednarkę Fe/Zn 30x4. Szafkę oświetleniową zasilić kablem YAKY 4x70mm2. Szafkę montować przy istniejącym złączu kablowym zlokalizowanym na ul. Sychty, przy ogrodzeniu budynku na działce nr 698/26. Od istniejącego słupa przy ul. Sychty do szafki oświetleniowej ułożyć kabel YAKY 3x16mm2, którym zostanie przekazany impuls załączający. Przejścia pod drogami wykonać metodą przecisku.
Wykaz podstawowych materiałów:
- bednarka stalowa ocynkowana 30x4mm – 182 kg
- fundament prefabrykowany betonowy dla SO – 1 szt.
- kabel YAKY 3x16mm2, 0,6/1 kV – 27 m
- kabel YAKY 4x25mm2, 0,6/1 kV – 208 m
- kabel YAKY 4x70mm2, 0,6/1 kV – 5 m
- oprawa uliczna LUNA OUSb – 150, II – 6 szt.
- rura ochronna SRS 110 – 20 m
- słup stalowy oświetleniowy Galasie P 6m – 6 kpl
- szafka oświetleniowa SO + TL – 1 kpl.
b) wykonanie oświetlenia ulicy Jabłonowskiego. Roboty obejmują montaż 6 szt. punktów oświetleniowych i jednego podwójnego. Zasilanie oświetlenia należy wykonać z szafki kablowej kablem YAKY 4x25mm2. Razem z kablem w wykopie układać bednarkę Fe/Zn 30x4. Kabel układać w pasie zieleni między ogrodzeniami a chodnikiem. W miejscach kolizji i wjazdów do posesji kabel chronić rurami DVK 75. Ze względu na zmiany w zagospodarowaniu terenu, które zaszły od czasu wykonania projektu, szczegółową lokalizację słupów uzgodnić z inspektorem nadzoru.
Wykaz podstawowych materiałów:
- bednarka stalowa ocynkowana 30x4mm – 263 kg
- kabel YAKY 4x25mm2, 0,6/1 kV – 296 m
- oprawa uliczna LUNA OUSb – 150, II – 8 szt.
- rura ochronna DVK 75 – 53 m
- słup stalowy oświetleniowy Galasie P 6m – 7 szt.
c) wykonanie oświetlenia ul. Agrestowej. Roboty obejmują montaż 2 szt. punktów oświetleniowych. Zasilanie oświetlenia należy wykonać z szafki kablowej kablem YAKY 4x25mm2. Razem z kablem w wykopie układać bednarkę Fe/Zn 30x4. Kabel układać w pasie zieleni między ogrodzeniami a chodnikiem. W miejscach kolizji i wjazdów do posesji kabel chronić rurami DVK 75. Ze względu na zmiany w zagospodarowaniu terenu, które zaszły od czasu wykonania projektu, szczegółową lokalizację słupów uzgodnić z inspektorem nadzoru.
Wykaz podstawowych materiałów:
- bednarka stalowa ocynkowana 30x4mm – 61 kg
- kabel YAKY 4x25mm2, 0,6/1 kV – 70 m
- oprawa uliczna LUNA OUSb – 150, II – 2 szt.
- rura ochronna DVK 75 – 8 m
- słup stalowy oświetleniowy Galasie P 6 m – 2 kpl.

W ramach realizacji zadania wykonawca zobowiązany jest również do:
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia;
- zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem;
- wykonania prac geodezyjnych i wykonania  geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.  

2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 05 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
4. Termin wykonania zamówienia: 3 m – ce od daty podpisania umowy
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych (minimum 1) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min. 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym że osoba której uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby,
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: koparką podsiębierną, transportem kołowym, zagęszczarką, lampowcem
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełnią określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
7. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowanie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia oferta. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – Budowa oświetlenia ulicznego na osiedlu 800 – lecia w Świeciu”. Nie otwierać przed 19 sierpnia 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 19 sierpnia 2009 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 19 sierpnia 2009 r. do godz. 9:00.
8. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 06 – Wydział Inwestycyjny w dniu 19 sierpnia 2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
10. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
• Wiesław Keller – tel. (052) 333 23 59
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego , którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz , warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń , oferowanych w ofercie Wykonawcy , które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym , na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy.
7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących ( osób odpowiedzialnych za realizację )ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej ( przetargowej).
9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian , które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 256618 – 2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu  28 lipca 2009 r.

pobierz siwz>> (183kB) pdf

pobierz załączniki>> (148kB) pdf

PRZEDMIAR ROBÓT - Zał. nr 2 do SIWZ

pobierz przedmiar>> (84kB) pdf

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Zał. nr 9 do SIWZ

pobierz schemat>> (267kB) pdf

pobierz plan_ul_Jabłonowskiego>> (456kB) pdf

pobierz plan_ul_Agrestowa>> (218kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (31kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (28 lipca 2009, 13:27:46)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (7 września 2009, 14:26:57)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1066