zamówienie na:

Remont ulicy Orzeszkowej w Świeciu

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: ROSiGK
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 30 września 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetargu w załączeniu 




                                                                                          Załącznik nr 1
                                                                                         do Zarządzenia nr 1141/09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 17, fax (052) 333 23 11

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Remont ulicy Orzeszkowej  w Świeciu” .

CPV 45233142-6  roboty w zakresie naprawy dróg
Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu ul. Orzeszkowej w zakresie:
- wymiana krawężników betonowych i ławy betonowej pod krawężnik o długości 269,3 m
- rozebranie istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowy tłuczniowej, wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm i odtworzenie podbudowy z tłucznia twardego grub. 23 cm - 88,75 m2
- rozebranie istniejącej nawierzchni z płytek chodnikowych 35x35x5 cm, wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm i  podbudowy z tłucznia twardego grub. 23 cm – 75,28 m2
- rozebranie istniejących wjazdów z betonu grub. 15 cm – 54,36 m2
- wykonanie koryta, warstwy odsączającej z piasku grub. 10 cm i podbudowy z tłucznia twardego grub. 23 cm na poboczach i wjazdach – 291,32 m2
- ustawienie obrzeży betonowych 8x30 cm – 29,0 m
-wyrównanie istniejącej nawierzchni bitumicznej betonem B-10 średniej grubości 4 cm -350 m2
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu „Polbruk” grub. 6 cm szarej na istniejącej nawierzchni bitumicznej i podbudowie tłuczniowej na powierzchni 1033,56 m2
- ułożenie nawierzchni z kostki betonowej typu „Polbruk” grub. 6 cm czerwonej na wjazdach na posesje na powierzchni 54,36 m2
- regulacje urządzeń podziemnych w łącznej ilości 21 szt
- przełożenie nawierzchni z kostki betonowej i kostki granitowej na łącznej powierzchni 26,2 m2
-wykonanie nawierzchni z betonu B-20 grub. 15 cm – 8 m2
- odwozy gruzu i gruntu oraz inne roboty towarzyszące


2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 26 lub  pocztą na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swiecie.pl
3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
4. Termin wykonania zamówienia: do 11 grudnia 2009r.
5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych (minimum 1) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min. 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności:  zagęszczarkami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi oraz transportem kołowym,
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
8. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowaniu, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – remont ulicy Orzeszkowej  w Świeciu”.
Nie otwierać przed 30. 09. 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 30.09.2009 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 30.09. 2009 r. do godz. 9:00.
9. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 20 w dniu 30.09.2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium .
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
      Daniel Kapłanek – tel. (052) 333 23 17
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego, którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz, warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń, oferowanych w ofercie Wykonawcy, które nie mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących (osób odpowiedzialnych za realizację) ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
7. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian, które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 312772-2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu   10 września 2009 r.

pobierz siwz (179kB) pdf

pobierz załączniki>> (147kB) pdf

pobierz przedmiar>> (39kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (32kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (10 września 2009, 08:24:47)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (6 października 2009, 15:11:41)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 973