zamówienie na:

Budowa ulicy Piłsudskiego wraz z oświetleniem na Osiedlu Marianki IV w Świeciu

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: IN 341-224/09
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 7 października 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetargu w załączeniu 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa ulicy Piłsudskiego wraz z oświetleniem na Osiedlu Marianki IV w Świeciu.”
CPV 45.23.32.52 - 0
2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Piłsudskiego wraz z oświetleniem na Osiedlu Marianki IV w Świeciu w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót: 
a) Budowa ulicy Piłsudskiego:
- roboty ziemne 1280,00 m3
- wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej grub. 20cm na pow. 690,00 m2
- wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego tłucznia kamiennego twardego, warstwa dolna + górna o grubości ogółem 20cm na pow. 690,00 m2, 
- regulacja pionowa istniejących urządzeń dla uzbrojenia podziemnego: studzienek telefonicznych, włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej i deszczowej 3 szt.,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm na posypce cementowo-piaskowej o pow. 690,00 m2
- ustawienie krawężników betonowych o wym.15x30cm na ławie betonowej z oporem i zwykłej  o łącznej długości 227,00 m,
- ustawienie obrzeży bet. o wym. 8x30cm na ławie bet z oporem (wjazdy i dojścia do posesji + chodnik) o łącznej długości  60,00 m
- oznakowanie pionowe – 3 szt.
b) Parkingi:
- wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej gr. 20 cm na pow. 225,00 m2, 
- podbudowa z kruszywa łamanego tłucznia kamiennego twardego, warstwa dolna + górna o grubości ogółem 20cm na pow.225,00 m2,
- wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grubości 8 cm na posypce cementowo-piaskowej o pow. 225,00 m2.
c) Oświetlenie:
- ręczne kopanie rowów o gł.80 cm i szer.40 cm dł. 165 m,
- wykonanie przewiertu sterowanego wraz z zabudową rur PE o śr. 100 mm długości 90 m,
- ręczne układanie kabla YAKY 4x25 mm2 długości 315 m,
- montaż i stawianie słupów oświetleniowych stalowych typ. ORION P S 12 + wysięgnik pojedynczy – 7 szt.,
- montaż opraw OUSb – 7 szt.

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia,
- zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem,
- wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 05 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 20 listopada 2009 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych (minimum 2) odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min. 2 w/w robót budowlanych) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, oraz kierownika robót w branży elektroenergetycznej  z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby,
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: koparką, spycharką, ładowarką, walcem statycznym 10t, równiarką samojezdną, żurawiem samochodowym, podnośnikiem samochodowym montażowym PHM, zagęszczarkami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi oraz transportem kołowym.
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełnią określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
8. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowanie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia oferta. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – Budowa ulicy Piłsudskiego wraz z oświetleniem na Osiedlu Marianki IV w Świeciu”. Nie otwierać przed 7 października 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 7 października 2009 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 7 października 2009 r. do godz. 9:00.
9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 06 – Wydział Inwestycyjny w dniu 7 października 2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 zł. 
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
• Aleksander Bania – tel. (052) 333 23 61
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego , którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz , warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń , oferowanych w ofercie Wykonawcy , które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym , na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy.
7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących ( osób odpowiedzialnych za realizację )ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej ( przetargowej).
9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian , które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 321258 – 2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu  17 września 2009 r.

pobierz siwz>> (196kB) pdf

pobierz załączniki>> (150kB) pdf

PRZEDMIARY ROBÓT - Zał. Nr 2 do SIWZ

pobierz droga>> (47kB) pdf

pobierz oświetlenie>> (67kB) pdf

pobierz roboty_odtworzeniowe>> (31kB) pdf

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Zał. Nr 9 do SIWZ

pobierz mapa_drogi>> (1186kB) pdf

pobierz opis_techniczny>> (47kB) pdf

pobierz przekrój>> (20kB) pdf

pobierz współrzędne>> (18kB) pdf

pobierz profil>> (23kB) pdf

pobierz szczegół_konstrukcyjny>> (433kB) pdf

MODYFIKACJA I WYJAŚNIENIA DO SIWZ NA DZIEŃ 05.10.2009 r.

pobierz wyjaśnienia>> (35kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (23kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (23 września 2009, 10:35:59)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (21 października 2009, 12:57:58)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1178