zamówienie na:

Adaptacja budynku na środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-245-4-/09
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 14 października 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetargu w załączeniu. 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Adaptacja budynku na środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi”.
Kod CPV 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: adaptacja budynku na środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi polegająca na:
- wykonaniu ocieplenia stropodachu ze styropapy EPS100-038 w ilości = 564,82 m2 ;
- wykonaniu pokrycia papy zgrzewalnej w ilości = 564,82 m2 ;
- wykonaniu nowego orynnowania rynny = 71,56 mb i rury spustowe = 31,00 mb ;
- wymianie okien drewnianych na okna PVC w ilości = 80,57 m2 ;
- wykonaniu robót adaptacyjnych piwnicy;
- wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania z rur miedzianych ,
- wykonaniu kotłowni olejowej z kotłem olejowym 70 kW
- wykonaniu składu oleju – 6,0 szt. zbiorników o pojemności 1000 l każdy
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 05 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swiecie.pl
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia: 31 grudnia 2009 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych (minimum 1) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min. 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, wraz z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: windą towarową, rusztowaniem, transportem kołowym
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
8. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowanie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – Adaptacja budynku na środowiskowy Dom Samopomocy dla Osób z Zaburzeniami Psychicznymi”. Nie otwierać przed 14 października 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 14 października 2009 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 14 października 2009 r. do godz. 9:00.
9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 04 – Wydział Inwestycyjny w dniu 14 października 2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
• Wojciech Szwemin – tel. (052) 333 23 62
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego , którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz , warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń , oferowanych w ofercie Wykonawcy , które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym , na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy.
7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących ( osób odpowiedzialnych za realizację )ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej ( przetargowej).
9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian , które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 329160 – 2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu  23 września 2009 r.

pobierz siwz>> (192kB) pdf

pobierz załączniki>> (155kB) pdf

PRZEDMIAR ROBÓT - Zał. Nr 2 do SIWZ

pobierz roboty_budowlane>> (75kB) pdf

WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJA SIWZ NA DZIEŃ 08.10.2009 r.

pobierz pytania_odpowiedzi>> (57kB) pdf

WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJA SIWZ NA DZIEŃ 12.10.2009 r.

Dotyczy odpowiedzi na pytanie Nr 4 z dnia 08.10.2009 r.

Przedstawione w odpowiedzi Nr 4 zestawienie stolarki przedstawia jedynie wymiary i podziały poszczególnych okien. Wyceny należy dokonać na podstawie obmiarów ujętych w przedmiarze robót.

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU:

pobierz wynik>> (26kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (23 września 2009, 12:09:39)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (27 października 2009, 08:39:55)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1177