zamówienie na:

Budowa i przebudowa dróg i chodników, sieci podziemnych i infrastruktury towarzyszącej w ramach II etapu rewitalizacji terenów powojskowych w Świeciu wraz z uzbrojenie terenu budownictwa jednorodzinnego - zagospodarowanie placu zabaw

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska olskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-169-42/09
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 21 października 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetargu w załączeniu 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa i przebudowa dróg i chodników, sieci podziemnych i infrastruktury towarzyszącej w ramach II etapu rewitalizacji terenów powojskowych w Świeciu wraz z uzbrojeniem terenów budownictwa jednorodzinnego – zagospodarowanie placu zabaw”.
Kod CPV 45212140 - 9 – obiekty rekreacyjne
Kod CPV 45112723 - 9 - roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: jest  zagospodarowanie placu zabaw w ramach II etapu rewitalizacji terenów powojskowych w Świeciu wraz z uzbrojeniem terenów budownictwa jednorodzinnego polegającej na:
- wykonaniu boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i powierzchni = 1650,00m2 ;
- wykonaniu boiska do streetballa o nawierzchni poliuretanowej bezspoinowej i powierzchni = 466,17 m2 ;
- wykonaniu drenażu odwodnieniowego boisk 1264,00 mb ;
- wykonaniu placu zabaw dla dzieci młodszych o nawierzchni z polipropylenowej maty wykonanej metodą igłową i powierzchni = 341,35 m2 ;
- wykonaniu placu zabaw dla dzieci starszych o nawierzchni z polipropylenowej maty wykonanej metodą igłową i powierzchni = 890,86 m2 ;
- wykonaniu placu zabaw z trawy syntetycznej o powierzchni 1150,00 m2 ;
- wykonaniu dróg wewnętrznych i chodników o łącznej powierzchni = 540,00 m2;
- wykonaniu ogrodzenia boiska do piłki nożnej z siatki stalowej powlekanej i wysokości 4,0 m z bramą wjazdową i furtką ;
- montażu piłkochwytów na boisku piłkarskim i boisku do streetballa o wysokości 6,00 m;
- montażu na placach zabaw urządzeń takich jak:
• piaskownica 2,02x2,02x0,35 m,
• huśtawka Tornado , huśtawka dla młodzieży 2,54x0,23x2,29 m
• przestrzenne konstrukcje sprawnościowe dla dzieci małych: zestaw słonik 4,25x1,58x3,21/1,2 ; zestaw mały taternik ; zestaw kucyk 1,77x0,41x0,66
• karuzela 5,60x5,60x0,75 m,
• przestrzenne konstrukcje sprawnościowe dla dzieci dużych : kolejka linowa 22,2x2,22x4,31/0,98 ; pajęczyna 5,2x6x3,61 ; mrowisko Premium 8,8 m ; stacja kosmiczna 7,60x8,39x3,50
- dostawie i montażu ławek parkowych  50,00 szt.
- dostawie i montażu koszy na śmieci w ilości 30 szt.
- wykonaniu oświetlenia typu parkowego 3 słupy i 3 oprawy oraz oświetlenie boiska 6 słupów H9 i 18 opraw , wymiana wysięgników jednoramiennych na  dwuramienne 5 szt;
- wykonaniu instalacji monitoringu CCTV z transmisją bezprzewodową składającego się z  4 kamer zewnętrznych, szybkoobrotowych w podgrzewanych obudowach montowanych na słupach oświetleniowych ;
- wykonaniu ogrodzenia panelowego 130,00 mb ;

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia;
- zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem;
- wykonania prac geodezyjnych i wykonania  geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.  
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 05 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-swiecie.pl
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia: 30 czerwca 2010 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych (minimum 1) odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru (dla min. 1 w/w roboty budowlanej) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy, osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w zakresie sieci i instalacji elektrycznych na stanowisko kierownika robót oraz w zakresie sieci wodno – kanalizacyjnej na stanowisko kierownika robót sanitarnych wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającymi że osoby których uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: walcem ogumionym i stalowym wibracyjnym, walcem statycznym, równiarką, układarką do układania mieszanek, koparką, spycharką, ładowarką, zagęszczarkami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi oraz transportem kołowym, dźwigiem samochodowym
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają  dostęp do środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż 1.600.000,00 PLN.
Wykonawca dostarczy dowody dokumentujące, że środki płynne i możliwości zaciągnięcia kredytu są wystarczające dla wykonania zamówienia tj.
- złożą poświadczoną kopię sprawozdania finansowego, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za ostatni rok obrotowy , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres,
- przedstawi informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, w której potwierdza się wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy do wysokości 1.600.000,00 PLN, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
- posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
• najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
8. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowanie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – Budowa i przebudowa dróg i chodników, sieci podziemnych i infrastruktury towarzyszącej w ramach II etapu rewitalizacji terenów powojskowych w Świeciu wraz z uzbrojeniem terenów budownictwa jednorodzinnego – zagospodarowanie placu zabaw”.
Nie otwierać przed 21 października 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 21 października 2009 r. o godz. 9:00.
Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 21 października 2009 r. do godz. 9:00.
9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 04 – Wydział Inwestycyjny w dniu 21 października 2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
• Wojciech Szwemin – tel. (052) 333 23 62
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego , którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz , warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń , oferowanych w ofercie Wykonawcy , które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym , na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy.
7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących ( osób odpowiedzialnych za realizację )ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej ( przetargowej).
9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian , które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 338526 – 2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu  30 września 2009 r.

pobierz siwz>> (201kB) pdf

pobierz załączniki>> (180kB) pdf

PRZEDMIARY ROBÓT - Zał. Nr 2 do SIWZ

pobierz boiska_place_zabaw>> (116kB) pdf

pobierz chodniki>> (40kB) pdf

pobierz zasilanie_oswietlenie_placu_zabaw>> (73kB) pdf

pobierz monitoring>> (41kB) pdf

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Zał. Nr 9 do SIWZ

pobierz ławki_kosze>> (241kB) pdf

pobierz linia_zasilająca_oświetlenie_terenu>> (1227kB) pdf

pobierz monitoring_instalacja>> (102kB) pdf

pobierz monitoring_instalacja_na_słupie>> (74kB) pdf

pobierz ogrodzenie_boisko_piłkarskie>> (55kB) pdf

pobierz ogrodzenie_szczegóły>> (55kB) pdf

pobierz opis_tech_drogi>> (1059kB) pdf

pobierz opis_tech_monitoring>> (74kB) pdf

pobierz opis_tech_oświetlenie_zasilanie>> (63kB) pdf

pobierz opis_tech_zagospodarowanie_terenu>> (61kB) pdf

pobierz piaskownica>> (153kB) pdf

pobierz plan_syt_drogi>> (1123kB) pdf

pobierz plan_zagospodarowania_terenu>> (788kB) pdf

pobierz plansza_zieleni>> (1608kB) pdf

pobierz przekrój_drogi>> (1023kB) pdf

pobierz przekrój_kostka_betonowa>> (132kB) pdf

pobierz przekrój_nawierzchnia_poliuretanowa>> (127kB) pdf

pobierz przekrój_trawa_syntetyczna>> (182kB) pdf

pobierz przekrój_trawa_syntetyczna_pl_zabaw>> (164kB) pdf

pobierz schemat_zasilania_połączeń_słupów_oświet>> (656kB) pdf

pobierz szczegół_konst_obrzeże_wbudowane>> (270kB) pdf

pobierz szczegół_konst_obrzeże_wystające>> (270kB) pdf

pobierz wyposażenie_placów_zabaw>> (1286kB) pdf

pobierz zagospodarowanie_terenu>> (1373kB) pdf

WYJAŚNIENIA I MODYFIKACJA SIWZ NA DZIEŃ 20.10.2009 r.

pobierz pytania_odpowiedzi>> (41kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (24kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (30 września 2009, 11:21:17)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (28 października 2009, 13:10:05)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1396