zamówienie na:

Budowa ciągu pieszorowerowego na trasie Świecie - Sulnowo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka), odcinek od km 0+000 do km 1+237, gmina Świecie

zamawiający: Gmina Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: 341-193/1A-2/09
wartość: mniejsza od kwoty 5.150.000 euro
termin składania ofert: 3 listopada 2009  09:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę. Informacja o rozstrzygnięciu przetargu w załączeniu 




OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

1. Zamawiający: Gmina Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
tel. (052) 333 23 63, fax (052) 333 23 60

ogłasza przetarg nieograniczony
o wartości zamówienia mniejszej od kwoty 5.150.000 EURO

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Budowa ciągu pieszorowerowego na trasie Świecie – Sulnowo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka), odcinek od km 0+000 do km 1+237, gmina Świecie”
CPV 45.23.31.62 - 2
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest budowa ciągu pieszorowerowego wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 na trasie: Świecie ( od skrzyżowania ul. Laskowickiej i Wojska Polskiego) do Sulnowa w km 0+000 – km 1+237 w zakresie obejmującym wykonanie następujących robót: 
a) Etap I –  od km 0+000 do km 0+975 o szerokości zmiennej 2,5m – 3,5m
- roboty rozbiórkowe : rozebranie krawężników bet. na ławie bet.w ilości 227m, obrzeży w ilości 352m, nawierzchni z kostki bet. w ilości 356m2; 
- roboty ziemne 734m3 ;
- stabilizacja piasku cementem RM=2,5Mpa- grub.15cm w ilości 2917m2 
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bet grub. 8cm., szarej bezfazowej w ilości 2917m2;
- ustawienie krawężników bet o wym. 15x30cm ( wystających i wtopionych) na ławie bet. w ilości 345m; obrzeży bet.o wym 30x8cm na ławie bet. w ilości 1886m;
- Wykonanie zjazdów bitumicznych- podbudowa z kruszywa łamanego grub. 20cm 0/31,5, naw. z mieszanki mineralno-bitum. grysowej 6mm w ilości 112m2;
- zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej bet. grub. 8cm, czerwonej, bezfazowej, ułożonej na podbudowie  bet. 15cm w ilości 100m2;
- oznakowanie pionowe ( 12 szt) i poziome ( 110m2)
- humusowanie i obsianie skarp w ilości 2988m2- grub. humusu 10cm;
- mechaniczne karczowanie gęstych krzaków w ilości 919m2 i wycinka drzew 11 sztuk;
- przepusty rurowe fi 40 o długości 13m;
- rury osłonowe dwudzielne typu Arot w ilości 54m;
- regulacja pionowa istniejących urządzeń dla uzbrojenia podziemnego: studzienek telefonicznych, studzienek dla zaworów wod.i gaz. 13 szt.
- studzienki ściekowe uliczne bet. śr. 500mm z osadnikiem i syfonem  szt. 5,
- przykanaliki deszczowe z rur PVC śr. zewn. 200mm  39m;
- kanały z rur PVC o śr. zewnętrznej 66,5m;
- studnie rewizyjne z kręgów bet o śr. 1200mm szt 4
b) Etap II – od km 0+975 do km 1+237 o szer. 2,5m
- roboty ziemne : wykopy 610,5m3, nasypy 548m3, 
- stabilizacja piasku cementem RM=2,5Mpa- grub.15cm w ilości 680m2; 
- wykonanie nawierzchni z kostki brukowej bet grub. 8cm., szarej bezfazowej w ilości 680 m2;
- ustawienie obrzeży bet. o wym 30x8cm na ławie bet. w ilości 550m;
- zjazdy na posesje o nawierzchni z kostki brukowej bet. grub. 8cm, bezfazowej, czerwonej, ułożonej na podbudowie bet grub. 15cm w ilości 15m2;
- humusowanie i obsianie skarp w ilości 1355m2;
- mechaniczne karczowanie krzaków 256m2, drzew szt.1;
- przepusty rurowe fi 40 o długości 4,5m;
- rury osłonowe dwudzielne typu Arot w ilości 20m;
- oznakowanie pionowe ( 2szt) i poziome ( 15m2)

W ramach realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest również do:
- wykonania projektu tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i zatwierdzenia,
- zapewnienia znaków niezbędnych do wprowadzenia oznakowania tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót zgodnie z zatwierdzonymi projektami wraz z ustawieniem,
- wykonania prac geodezyjnych i wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.
3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 05 – Wydział Inwestycyjny lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie. Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu
4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.
5. Termin wykonania zamówienia do dnia 31 maja 2010 r.
6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności wykażą, że:
• posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz udokumentują to poprzez złożenie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego,
• posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności:
- wykażą wykonanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów - np. referencji lub protokołów odbioru potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie,
- dysponują lub będą dysponować osobami: - osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, w specjalności drogowej bez ograniczeń, której to osobie zamierza powierzyć funkcję kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzającym że osoba której uprawnienia dotyczą są wpisane na listę członków tej izby,
- dysponują lub będą dysponować narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności: koparką, spycharką, ładowarką, walcem statycznym 6-10t, walcem wibracyjnym, rozkładarką do mieszanek, równiarką samojezdną, zagęszczarkami wibracyjnymi lub ubijakami mechanicznymi oraz transportem kołowym.
• znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj: posiadają – polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności,
• nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia,
• złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ,
• spełnią określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacją wymagania.
Ocena spełnienia wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w § 7 specyfikacji „wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu” na zasadzie spełnia / nie spełnia.
7.  Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
 najniższa cena – (jedynym kryterium rozstrzygającym o wyborze oferty). Oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
8. Ofertę należy złożyć (w sekretariacie, pok. nr 21) w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie / opakowanie, w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia oferta. Koperta / opakowanie zawierające ofertę winny być zaadresowane do Zamawiającego na adres: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie i winna posiadać oznaczenia:
„Oferta – Budowa ciągu pieszorowerowego na trasie Świecie – Sulnowo wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 239 (ul. Laskowicka), odcinek od km 0+000 do km 1+237, gmina Świecie”. Nie otwierać przed 3 listopada 2009 r. godz. 10:00.
Termin składania ofert upływa dnia 3 listopada 2009 r. o godz. 9:00
. Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 3 listopada 2009 r. do godz. 9:00.
9. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 06 – Wydział Inwestycyjny w dniu 3 listopada 2009 r. o godz. 10:00. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
11. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000,00 zł. 
12. W niniejszym postępowaniu Zamawiający  nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
13. W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
14. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
• Barbara Drewa – tel. (052) 333 23 62
Informacje dodatkowe:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmiany warunków zawartej umowy gdy w trakcie realizacji zadania:
1. Wystąpią wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie robót.
2. Strony zawrą umowę o wykonanie zamówienia dodatkowego , którego wykonanie będzie warunkiem wykonania niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin wykonania niniejszej umowy.
3. Wykonawca dokona odkrywek archeologicznych i Konserwator Zabytków wstrzyma roboty. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
4. Powstanie potrzeba przeprowadzenia dodatkowych badań lub ekspertyz , warunkujących wykonanie niniejszej umowy. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania umowy.
5. Wystąpi np. brak na rynku dostępnych materiałów lub urządzeń , oferowanych w ofercie Wykonawcy , które mogą być zastąpione innymi materiałami lub urządzeniami spełniającymi wymagania Zamawiającego określonymi w SIWZ lub wystąpią inne okoliczności uniemożliwiające spełnienie przez Wykonawcę świadczenia określonego w umowie; w takich przypadkach Wykonawca i Zamawiający postanowią o zmianie sposobu świadczenia Wykonawcy określonego w umowie.
6. Projektant w trybie nadzoru autorskiego dokona zmian w projekcie budowlanym , na podstawie którego Wykonawca realizuje roboty budowlane uniemożliwiające wykonywanie umowy.
7. Wystąpi konieczność zmiany osób koordynujących ( osób odpowiedzialnych za realizację )ze strony Wykonawcy lub ze strony Zamawiającego.
8. Projektant lub konserwator zabytków wprowadzi zmiany do dokumentacji projektowej ( przetargowej).
9. Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian , które są konieczne do wprowadzenia a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy oraz są korzystne dla Zamawiającego.


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych pod poz. 355672 – 2009 oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 w dniu  12.10.2009 r.

pobierz siwz>> (198kB) pdf

pobierz załączniki>> (153kB) pdf

PRZEDMIARY ROBÓT - Zał. Nr 2 do SIWZ

pobierz ciąg_etap_I>> (85kB) pdf

pobierz ciąg_etap_II>> (65kB) pdf

pobierz kan_deszczowa>> (48kB) pdf

DOKUMENTACJA PROJEKTOWA - Zał. Nr 9 do SIWZ

pobierz opis_etap_I>> (50kB) pdf

pobierz plan_etap_I_odc_I>> (1377kB) pdf

pobierz etap_I_odc_2>> (1390kB) pdf

pobierz etap_I_odc_2_2>> (818kB) pdf

pobierz profil_etap_I>> (57kB) pdf

pobierz przekroje_pop_etap_I>> (138kB) pdf

pobierz 03_przekrój_normalny>> (182kB) pdf

pobierz 03_przekroje_normalne>> (174kB) pdf

pobierz 04_przekrój_normalny>> (193kB) pdf

pobierz 05_szczegół>> (170kB) pdf

pobierz 06_szczegół>> (181kB) pdf

pobierz 07_szczegół>> (161kB) pdf

pobierz 08_szczegół>> (222kB) pdf

pobierz opis_etap_II>> (48kB) pdf

pobierz plan_etap_II>> (1261kB) pdf

pobierz profil_etap_II>> (26kB) pdf

pobierz przekroje_etap_II>> (38kB) pdf

pobierz współrzędne>> (19kB) pdf

SZCZEGÓŁOWE SPECYFIKACJE TECHNICZNE

pobierz kanalizacja_deszczowa>> (111kB) pdf

pobierz regulacja_urządzeń>> (81kB) pdf

pobierz rury_osłonowe>> (58kB) pdf

pobierz wymagania_ogólne>> (252kB) pdf

pobierz odtworzenie_trasy>> (62kB) pdf

pobierz usunięcie_drzew_krzewów>> (61kB) pdf

pobierz zdjęcie_humusu>> (39kB) pdf

pobierz rozbiórka_elementów>> (44kB) pdf

pobierz wykonanie_wykopów>> (60kB) pdf

pobierz wykonanie_nasypów>> (91kB) pdf

pobierz profilowanie_podłoża>> (52kB) pdf

pobierz warstwa_odsączająca>> (61kB) pdf

pobierz oczyszczenie_warstw>> (61kB) pdf

pobierz podbudowa_z_kruszywa>> (90kB) pdf

pobierz ulepszenie_podłoża>> (104kB) pdf

pobierz podbudowa_betonowa>> (75kB) pdf

pobierz nawierzchnia_z_bet_asfalt>> (175kB) pdf

pobierz umocnienie_skarp>> (40kB) pdf

pobierz przepusty_pod_zjazdami>> (42kB) pdf

pobierz oznakowanie_poziome>> (122kB) pdf

pobierz oznakowanie_pionowe>> (60kB) pdf

pobierz krawężniki_betonowe>> (73kB) pdf

pobierz nawierzchnia_z_kostki>> (60kB) pdf

pobierz betonowe_obrzeża>> (54kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (26kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (12 października 2009, 18:40:08)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (9 listopada 2009, 12:46:35)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1197