zamówienie na:

Ubezpieczenie mienia Ośrodka Oświaty i Wychowania w Świeciu nad Wisłą oraz publicznych jednostek oświatowo - wychowawczych

zamawiający: Ośrodek Oświaty i Wychowania, ul. Wojska Polskiego 124, 86 - 100 Świecie
tryb zamówienia: Przetarg nieograniczony
nr sprawy: OOiW 340/03/09
wartość: poniżej 206.000 euro
termin składania ofert: 23 listopada 2009  11:00
wynik postępowania: Wybrano najkorzystniejszą ofertę.  




                                           OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
 
1. Zamawiający:
Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu
ul. Wojska Polskiego 124
86-100 Świecie
tel.: (52) 33 11 525, (52) 33 11 585
fax: (52) 33 30 330
 
                                                  ogłasza przetarg nieograniczony
                                        o wartości zamówienia poniżej 206.000 EURO
 
na udzielenie zamówienia publicznego pn.:
 
 „Ubezpieczenie mienia Ośrodka Oświaty i Wychowania w Świeciu nad Wisłą oraz publicznych jednostek oświatowo - wychowawczych”
 
Kod CPV:
-         66331100-0 – usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków
-         66335000-7 – usługi ubezpieczenia towaru
-         66336000-4 – usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty
-         66336100-5 – usługi ubezpieczenia od ognia
-         66336200-6 – usługi ubezpieczenia własności
-         66336300-7 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów i strat finansowych
-         66336310-0 – usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów
-         66336320-3 – usługi ubezpieczenia od strat finansowych
-         66337000-1 – usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej
-         66337400-5 – usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej
-          66339300-8 – usługi dodatkowego ubezpieczenia
 
2. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odbierać w siedzibie Zamawiającego: Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124 86-100 Świecie, pokój nr 35.
Strona internetowa, na której dostępna będzie SIWZ: www.bip.swiecie.eu.
3. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
4. Termin wykonania zamówienia: od 01.01.2010 r do 31.12.2011 r.
5. O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki:
a)      posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, w tym posiada zezwolenie Ministerstwa Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub jest zwolniony z obowiązku posiadania takiego zezwolenia na podstawie odrębnych przepisów;
b)      posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia;
c)      znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
d)      nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 p.z.p.
2.                Spełnianie warunków określonych w pkt.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez oferenta niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń:
a)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b)      Zezwolenie Ministra Finansów na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia lub inny dokument potwierdzający prawo do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej
c)      oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p., zawarte na druku "Oferta cenowa" – załącznik nr 1 do SIWZ;
Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnia.
6. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie – najniższa cena - oferty oceniane będą punktowo, 100 pkt. to maksymalna liczba punktów, jaką może uzyskać oferta.
7. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej w następujący sposób:
"Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie,
Przetarg nieograniczony na ubezpieczenie mienia Ośrodka Oświaty i Wychowania w Świeciu nad Wisłą oraz publicznych jednostek oświatowo - wychowawczych” Nie otwierać przed dniem 23.11.2009 r. do godz. 11.15”
osobiście w pok. 35 lub przesłać za pomocą Poczty Polskiej lub poczty kurierskiej na wyżej wymieniony adres. Pożądane jest, aby na kopercie znajdowała się nazwa i adres wykonawcy.
9. Termin składania ofert upływa dnia 23.11.2009 r. o godzinie 11.00.
10. Termin związania z ofertą przez okres 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert)
11. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.11.2009 r. o godzinie 11.15 w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wojska Polskiego 124 w Świeciu, pokój nr 35.
Zamawiającego w Ośrodku Oświaty i Wychowania w Świeciu ul. Wojska
Polskiego 124 pokój nr 34. Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.
12. Postępowanie zwolnione jest od wpłat wadium.
13. W postępowaniu Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. W postępowaniu Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
15. W postępowaniu Zamawiający nie ustanowił dynamicznego systemu zakupów.
16. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:
1)                        Ewa Kujawska – Ośrodek Oświaty i Wychowania w Świeciu – tel. (052) 33-11-525, e-mail: kujawska@poczta.onet.pl
2)                        Natalia Sokołowska – broker ubezpieczeniowy Mentor S.A. w Toruniu, ul. Szosa Chełmińska 177-181, tel. (056) 669- 33- 29, fax. (056) 669- 33 –04 / 05, e-mail: natalia.sokolowska@mentor-sa.pl
 
Ogłoszenie o zamówieniu zostało umieszczone w Biuletynie Zamówień
Publicznych w dniu 04.11.2009 r. pod numerem 384020-2009  
 

pobierz siwz>> (201kB) pdf

ZAŁĄCZNIKI DO SIWZ

pobierz wykaz_miejsc>> (22kB) pdf

pobierz wykaz_zatrudnionych_pracowników>> (23kB) pdf

pobierz wykaz_środków_trwałych>> (24kB) pdf

pobierz wykaz_budynków_budowli>> (24kB) pdf

pobierz wykaz_sprzętu_elekt_stacjonarnego>> (50kB) pdf

pobierz wykaz_sprzętu_elekt_mobilnego>> (27kB) pdf

INFORMACJA O ROZSTRZYGNIĘCIU PRZETARGU

pobierz wynik>> (44kB) pdf

metryczka


Opublikował: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (4 listopada 2009, 13:17:17)

Ostatnia zmiana: Anna Jarzembowska (Inwestycje, przetargi) (25 listopada 2009, 08:05:47)
Zmieniono: Dodanie wyniku postępowania

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2074