Zarządzenie Nr 65

Zarządzenie Nr  65 / 03

B u r m i s t r z a    Ś w i e c i a

z dnia 20 stycznia 2003r

w sprawie wszczęcia procedury udzielenia  zamówienia w trybie przetargu nieograniczonego  lokalnego  na wykonanie robót  pn.: "Budowa drogi gminnej Nr 0505022  Ernestowo - Dziki współfinansowanego  w ramach programu SAPARD - Roczna Umowa Finansowa na rok 2000/2001"

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U. z 2001r Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) i  w oparciu o "Instrukcję  w sprawie udzielania  zamówień publicznych  na usługi, dostawy i roboty w ramach współpracy z krajami trzecimi" przyjętą przez Komisję Europejską w dniu 10.11.1999 r.  

Burmistrz Świecia
zarządza :


§ 1


Ogłosić przetarg nieograniczony lokalny na wykonanie robót p.n.:  Budowa drogi gminnej Nr 0505022 Ernestowo - Dziki.

§ 2


Przyjąć kryteria zawarcia umowy :
-  cena  ( najniższa )


§ 3

Przyjąć kryteria wyboru uczestników przetargu :
A. Uczestnik przetargu musi być zarejestrowaną osobą prawną lub fizyczną jak wskazano w dokumentacji przetargowej.
B. Zasoby finansowe uczestnika przetargu :
1) Roczny obrót ( PLN ) w ostatnim roku minimum 70 % wartości umowy lub przedstawienie gwarancji bankowej.
2) Przedsięwzięcia z obszaru danego projektu prowadzone w ostatnich trzech latach o wartości ogólnej minimum 150 % wartości umowy.
C. Zasoby techniczne uczestnika przetargu :
1) Działalności uczestnika przetargu w obszarze projektu przez  minimum  5 lat
2) Dostępność/posiadanie kadry technicznej  niezbędnej do realizacji umowy - kierownik budowy  z uprawnieniami wymaganymi przez polskie prawo budowlane zatrudniony na postawie umowy o pracę.
3) Dostępność/posiadanie maszyn i urządzeń niezbędnych do realizacji umowy :
-  koparka o pojemności łyżki  0,40 m3 ÷ 0,60 m3 - minimum 2 szt.
- spycharka
- ładowarka o pojemności łyżki 1,0 m3
- równiarka samojezdna
- walec statyczny samojezdny  - minimum 2 szt.
- walec wibracyjny samojezdny 
- rozkładarka mas bitumicznych
- urządzenia transportowe ( 5 - 10 ton ) minimum 3 szt.
4)  Wymagane minimum specyfikacji technicznej materiałów i urządzeń oraz serwis  gwarancyjny.

§ 4


Powołać Komisję przetargową w składzie :
1. Wiesław Keller - przewodniczący
2. Barbara Drewa - sekretarz
3. Marzenna Rzymek - członek
4. Wiesław Ratkowski - członek
5. Daniel Kapłanek - członek

§ 5


Przyjąć Dokumentację Przetargową  stanowiącą załącznik Nr 1 do Zarządzenia.

§ 6


Przyjąć procedurę zawarcia umowy na wykonanie robót w oparciu o zatwierdzony przez Komisję Wspólnot Europejskich "Podręcznik procedur zawierania umów  na wykonanie robót"  - KP-700-18-ARiMR/2/z  Wersja zatwierdzona 2. 

§ 7


Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału Inwestycyjnego.


§ 8


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

                                                                                                Burmistrz Świecia

                                                                                                 Tadeusz Pogoda

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (20 stycznia 2003)
Opublikował: Dorota Zacharska (3 lipca 2003, 09:11:17)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2472