Zarządzenie Nr 1085/05

Zarządzenie Nr 1085/05

B u r m i s t r z a Ś w i e c i a

z dnia 3 sierpnia 2005 r.

w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej 60.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie Świecia.

                 Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami),

Burmistrz Świecia

zarządza :

§ 1

Ogłosić przetarg nieograniczony na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie Świecia w okresie od 1 listopada 2005 r. do 31 marca 2006 r.

§ 2

Przyjąć kryteria oceny ofert:

  1. cena – 100 %.

§ 3

Powołać Komisję przetargową w składzie:

  1. Daniel Kapłanek - przewodniczący,

  2. Ewa Gorzka - członek,

  3. Michał Kleczka - członek,

  4. Alicja Kliczykowska - członek.

§ 4

Przyjąć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Przyjąć regulamin przetargu stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Świecia

Tadeusz Pogoda

Załącznik nr 1 do Zarządzenia Nr 1085/05

Burmistrza Świecia z dnia 3 sierpnia 2005 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  1. Zamawiający: Gmina Świecie,

    ul. Wojska Polskiego 124

    86 – 100 Świecie

    tel. ( 0-52 ) 333 23 17, fax ( 0-52 ) 333 23 11

    ogłasza przetarg nieograniczony

    o wartości zamówienia powyżej 60.000 EURO

    na udzielenie zamówienia publicznego pn. “Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie gminy Świecie”. CPV 90.21.20.00- 6, 90.21.30.00 - 3

  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 26, lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.

     

  4. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.11.2005r. do dnia 31.03.2006r.

  5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.),

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.),

  • złożą ofertę, która odpowiada przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  • spełnią warunki dokumentując:

  • posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,

  • doświadczenie w wykonywaniu robót związanych osobami odśnieżaniem osobami zwalczaniem śliskości ulic osobami chodników

  • dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia

  • posiadanie potencjału technicznego – sprzętowego do wykonania zamówienia: ciągniki, samochody ciężarowe, pługi odśnieżne, piaskarki, solarkę, wytwornicę solanki.

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6. Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 3.000,00 PLN do dnia 4 października 2005 r. godz. 900.

7. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  • cena – 100 %

8. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie, pokój Nr 21.

    Koperta powinna posiadać oznaczenie:“Oferta przetargowa na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie gminy Świecie”

    Termin składania ofert upływa dnia 4 października 2005 r. o godz. 900.

    Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 4 października 2005 r. do godz. 900.

9. Termin związania ofertą przez okres 60 dni tj. do dnia 2 grudnia 2005 r.

10. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 20 w dniu 4 października 2005 r. o godz. 1000.

    Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.

11. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

  • Daniel Kapłanek – tel. 0 52 33 32 317.

Załącznik nr 2 do Zarządzenia Nr 1085/05

Burmistrza Świecia z dnia 3 sierpnia 2005 r.

REGULAMIN PRACY

KOMISJI PRZETARGOWEJ POWOŁANEJ DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO O WARTOŚCI POWYŻEJ 60.000 EURO

Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie gminy Świecie

...................................................................................................

/ przedmiot zamówienia, lokalizacja /

Komisja przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

1. Komisja działa w oparciu o zarządzenie Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia Nr 1085/05 z dnia 3 sierpnia 2005 r.

1.1 Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm. ).

1.2 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

1.3 Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powołuje się każdorazowo Zarządzeniem Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia.

1.4 Członkom Komisji doręcza się odpis Zarządzenia Kierownika Zamawiającego o powołaniu ich do składu Komisji.

1.5 Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

1.6 Członkowie Komisji rozpoczynając prace dotyczące oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy.

1.7 Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców oraz zapewnia bezstronność i obiektywizm.

1.8 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji podaje kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

2. TRYB PRACY KOMISJI

2.1 Przewodniczący Komisji zwołuje posiedzenie Komisji przez osobiste zawiadomienie członków o miejscu i terminie posiedzenia.

2.2 W przypadku braku możliwości osobistego zawiadomienia członka komisji zawiadomienie następuje w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.

2.3 Biegli ( rzeczoznawcy ) uczestniczący w pracy Komisji zawiadomieni są o posiedzeniu Komisji w formie pisemnej.

2.4 Przewodniczący Komisji na pierwszym posiedzeniu dokonuje podziału prac oraz powołuje sekretarza Komisji spośród jej członków.

2.5 Komisja może pracować na posiedzeniach lub w trybie indywidualnej pracy członków Komisji. Decyzję w tej sprawie podejmuje Komisja.

2.6 Wyniki indywidualnej pracy członków Komisji są przestawione ogółowi członków na posiedzeniu Komisji.

2.7 Przewodniczący Komisji odpowiada za przechowywanie i udostępnianie złożonych ofert.

2.8 Oferty powinny być przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób niepowołanych.

2.9 Przewodniczący Komisji zapewnia możliwość badania ofert przez członków Komisji w czasie posiedzeń i w ramach ich indywidualnej pracy nad badaniem ofert.

2.10 Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół postępowania o udzielenie zamówienia zawierający istotne postanowienia Komisji.

2.11 Pisma w imieniu Komisji przetargowej skierowane do Wykonawców i inne powstające w trakcie jej pracy podpisuje Kierownik Zamawiającego.

2.12 Komisja przetargowa jest władna do podejmowania decyzji jeżeli na jej posiedzeniu jest obecnych 2/3 jej członków.

2.13 Decyzje podejmowane przez Komisję przetargową zapadają większością głosów obecnych członków Komisji w drodze jawnego głosowania.

2.14 Przewodniczący komisji przetargowej przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

2.15 Kierownik Zamawiającego dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez zatwierdzenie propozycji Komisji przetargowej.

Świecie, dnia .......................................                                Regulamin przetargu został zatwierdzony

                                                                                                     przez Kierownika Zamawiającego

                                                                            ..............................................

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (3 sierpnia 2005)
Opublikował: Krystyna Sopońska (17 sierpnia 2005, 10:18:02)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1275