Zarządzenie Nr 1125/05

Zarządzenie Nr 1125/05

B u r m i s t r z a Ś w i e c i a

z dnia 11 października 2005 r.

w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości przekraczającej 130.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego na oczyszczanie jezdni i chodników oraz wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie Świecia.

                 Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami),

Burmistrz Świecia

zarządza :

§ 1

Ogłosić przetarg nieograniczony na oczyszczanie jezdni i chodników oraz wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie Świecia w okresie od 01-01-2006 r. do 31-12-2008 r.

§ 2

Przyjąć kryteria oceny ofert:

  1. cena – 100 %.

§ 3

Powołać Komisję przetargową w składzie:

  1. Daniel Kapłanek - przewodniczący,

  2. Ewa Gorzka - członek,

  3. Michał Kleczka - członek,

  4. Alicja Kliczykowska - członek.

§ 4

Przyjąć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Przyjąć regulamin przetargu stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Świecia

Tadeusz Pogoda

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Nr 1125/05

Burmistrza Świecia z dnia 11 października 2005 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  1. Zamawiający: Gmina Świecie,

    ul. Wojska Polskiego 124

    86 – 100 Świecie

    tel. ( 0-52 ) 333 23 17, fax ( 0-52 ) 333 23 11

    ogłasza przetarg nieograniczony

    o wartości zamówienia powyżej 130.000 EURO

    na udzielenie zamówienia publicznego pn. “Oczyszczanie jezdni i chodników oraz wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie Świecia”.

    CPV 90.21.10.00- 9, 90.21.10.00 – 2, 90.12.13.20-0

  2. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 26, lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie.

  3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.

  4. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2006r. do dnia 31.12.2008r.

  5. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

  • złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.),

  • nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm.),

  • złożą ofertę, która odpowiada przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

  • spełnią warunki dokumentując:

  • posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia,

  • doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z oczyszczaniem jezdni i chodników oraz wywozem śmieci z koszy ulicznych

  • dysponowanie osobami posiadającymi kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia

  • posiadanie potencjału technicznego – sprzętowego do wykonania zamówienia: zamiatarki uliczne mechaniczne, samochód specjalistyczny do wywozu śmieci, ciągnik z przyczepą .

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  1. Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 20.000,00 PLN do dnia 14 grudnia 2005 r. godz. 900.

     

  2. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

  • cena – 100 %.

  1. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie, pokój Nr 21.

    Koperta powinna posiadać oznaczenie:“Oferta przetargowa na oczyszczanie jezdni i chodników oraz wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie Świecia”

    Termin składania ofert upływa dnia 14 grudnia 2005 r. o godz. 900.

    Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 14 grudnia 2005 r. do godz. 900.

  2. Termin związania ofertą przez okres 60 dni tj. do dnia 11 lutego 2006 r.

  3. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 20 w dniu 14 grudnia 2005 r. o godz. 1000.

    Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.

  4. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

  • Daniel Kapłanek – tel. 0 52 33 32 317.

 

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 1125/05

Burmistrza Świecia z dnia 11 października 2005 r.

REGULAMIN PRACY

KOMISJI PRZETARGOWEJ POWOŁANEJ DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI POWYŻEJ 130.000 EURO

Oczyszczanie jezdni i chodników oraz wywóz śmieci z koszy ulicznych na terenie Świecia

...................................................................................................

/ przedmiot zamówienia, lokalizacja /

Komisja przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

1. Komisja działa w oparciu o zarządzenie Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia Nr 1125/05 z dnia 11 października 2005 r.

1.1 Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm. ).

1.2 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

1.3 Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powołuje się każdorazowo Zarządzeniem Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia.

1.4 Członkom Komisji doręcza się odpis Zarządzenia Kierownika Zamawiającego o powołaniu ich do składu Komisji.

1.5 Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

1.6 Członkowie Komisji rozpoczynając prace dotyczące oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy.

1.7 Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców oraz zapewnia bezstronność i obiektywizm.

1.8 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji podaje kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

2. TRYB PRACY KOMISJI

2.1 Przewodniczący Komisji zwołuje posiedzenie Komisji przez osobiste zawiadomienie członków o miejscu i terminie posiedzenia.

2.2 W przypadku braku możliwości osobistego zawiadomienia członka komisji zawiadomienie następuje w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.

2.3 Biegli ( rzeczoznawcy ) uczestniczący w pracy Komisji zawiadomieni są o posiedzeniu Komisji w formie pisemnej.

2.4 Przewodniczący Komisji na pierwszym posiedzeniu dokonuje podziału prac oraz powołuje sekretarza Komisji spośród jej członków.

2.5 Komisja może pracować na posiedzeniach lub w trybie indywidualnej pracy członków Komisji. Decyzję w tej sprawie podejmuje Komisja.

2.6 Wyniki indywidualnej pracy członków Komisji są przestawione ogółowi członków na posiedzeniu Komisji.

2.7 Przewodniczący Komisji odpowiada za przechowywanie i udostępnianie złożonych ofert.

2.8 Oferty powinny być przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób niepowołanych.

2.9 Przewodniczący Komisji zapewnia możliwość badania ofert przez członków Komisji w czasie posiedzeń i w ramach ich indywidualnej pracy nad badaniem ofert.

2.10 Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół postępowania o udzielenie zamówienia zawierający istotne postanowienia Komisji.

2.11 Pisma w imieniu Komisji przetargowej skierowane do Wykonawców i inne powstające w trakcie jej pracy podpisuje Kierownik Zamawiającego.

2.12 Komisja przetargowa jest władna do podejmowania decyzji jeżeli na jej posiedzeniu jest obecnych 2/3 jej członków.

2.13 Decyzje podejmowane przez Komisję przetargową zapadają większością głosów obecnych członków Komisji w drodze jawnego głosowania.

2.14 Przewodniczący komisji przetargowej przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

2.15 Kierownik Zamawiającego dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez zatwierdzenie propozycji Komisji przetargowej.

Świecie, dnia .......................................                                                                                                           Regulamin przetargu został zatwierdzony

                                                                                                                                                                                     przez Kierownika Zamawiającego

                                                                                                                                      ..................................................................................

 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (11 października 2005)
Opublikował: Krystyna Sopońska (19 października 2005, 11:00:37)

Ostatnia zmiana: Krystyna Sopońska (24 października 2005, 08:58:02)
Zmieniono: zmiany redakcyjne

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 1451