Zarządzenie Nr 1137/05

Zarządzenie Nr 1137/05

B u r m i s t r z a Ś w i e c i a

z dnia 11 października 2005 r.

w sprawie ogłoszenia przetargu nieograniczonego na obsługę geodezyjną Urzędu Miejskiego w Świeciu.

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) oraz na podstawie art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami),

Burmistrz Świecia

zarządza:

§ 1

Ogłosić przetarg nieograniczony na obsługę geodezyjną dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Świeciu – zgodnie z załącznikiem Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 2

Przyjąć następujące kryteria oceny ofert :

a/ cena 100% - najniższa 100 pkt, pozostałe proporcjonalnie mniej do ceny najniższej.

§ 3

Powołać komisję przetargową w składzie:

1. Wiesław Ratkowski - przewodniczący,

2. Gabriela Bakowska - członek,

3. Barbara Spławska - członek,

4. Ewa Gorzka - członek,

5. Barbara Drewa - członek.

§ 4

Przyjąć Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Przyjąć regulamin przetargu stanowiący załącznik Nr 3 do niniejszego Zarządzenia.

§ 6

Jako kierownik Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia powierzam Kierownikowi Wydziału BAGiGG.

§ 7

Wykonanie zarządzenia powierza się Kierownikowi Wydziału BAGiGG.

§ 8

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

Burmistrz Świecia

Tadeusz Pogoda

Załącznik Nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Świecia

Nr 1137/05 z dnia 11 października 2005 r.

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

  1. Zamawiający: Gmina Świecie

    ul. Wojska Polskiego 124

    86-100 Świecie

    tel. (0-52) 3332340 fax. (0-52) 3332311

    ogłasza przetarg nieograniczony

    o wartości zamówienia poniżej 60.000 EURO

    na udzielenie zamówienia publicznego pn. Obsługa geodezyjna Urzędu Miejskiego w Świeciu (PKWiU 74207).

  2. Miejsce realizacji Gmina Świecie

  3. Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 50,00 PLN można odbierać w siedzibie zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86-100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pok. 7 – Wydział Budownictwa, Architektury, Geodezji, Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie.

  4. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.

  5. Termin wykonania zamówienia 31.12.2006 r.

  6. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

    • złożą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 ze zm.),

    • nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2004 r. nr 19 poz. 177 ze zm.),

    • złożą ofertę, która odpowiada przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

    • spełnią warunki dokumentując:

      • posiadania niezbędnych uprawnień geodezyjnych, wymaganych przepisami Prawa geodezyjnego i kartograficznego do wykonania przedmiotu zamówienia,

      • wykonania co najmniej jednego zamówienia porównywalnego z niniejszym przedmiotem zamówienia wykonanego w ciągu ostatnich dwóch lat.

    W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

    1. Wadium w wysokości 2.500,- zł należy wpłacić w kasie Zamawiającego lub na konto bankowe Urzędu Miejskiego w Świeciu  Nr 19116022020000000060897935.

    2. Kryteria oceny i ich znaczenie:

      cena – 100 %

    3. Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie, pokój nr 21.

      Koperta powinna posiadać oznaczenie:

      Oferta przetargowa na obsługę geodezyjną Urzędu Miejskiego w Świeciu”.

      Termin składania ofert upływa 5.12.2005 r. o godz. 900.

      Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 5.12.2005 r. do godz. 900.

    4. Termin związania ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 5.01.2006 r.

    5. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pok. 20, w dniu 5.12.2005 r. o godz. 1000.

    6. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:

        • Wiesław Ratkowski – tel. (0-52) 33 32 340,

          • Gabriela Bąkowska – tel. (0-52) 33 32 339.

Załącznik Nr 2 (61kB) zip

Załącznik Nr 3 do Zarządzenia Burmistrza Świecia

Nr 1137/05 z dnia 11 października 2005 r.

REGULAMIN PRACY

KOMISJI PRZETARGOWEJ POWOŁANEJ DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI PONIŻEJ 60.000 EURO

PN: “OBSŁUGA GEODEZYJNA URZĘDU MIEJSKIEGO W ŚWIECIU”.

Komisja przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

1. Komisja działa w oparciu o zarządzenie Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia Nr 1137/05 z dnia 11 października 2005 r.

1.1 Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm. ).

1.2 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

1.3 Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powołuje się każdorazowo Zarządzeniem Kierownika Zamawiającego - Burmistrza Świecia.

1.4 Członkom Komisji doręcza się odpis Zarządzenia Kierownika Zamawiającego o powołaniu ich do składu Komisji.

1.5 Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

1.6 Członkowie Komisji rozpoczynając prace dotyczące oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy.

1.7 Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców oraz zapewnia bezstronność i obiektywizm.

1.8 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji podaje kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

2. TRYB PRACY KOMISJI

2.1 Przewodniczący Komisji zwołuje posiedzenie Komisji przez osobiste zawiadomienie członków o miejscu i terminie posiedzenia.

2.2 W przypadku braku możliwości osobistego zawiadomienia członka komisji zawiadomienie następuje w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.

2.3 Biegli ( rzeczoznawcy ) uczestniczący w pracy Komisji zawiadomieni są o posiedzeniu Komisji w formie pisemnej.

2.4 Przewodniczący Komisji na pierwszym posiedzeniu dokonuje podziału prac oraz powołuje sekretarza Komisji spośród jej członków.

2.5 Komisja może pracować na posiedzeniach lub w trybie indywidualnej pracy członków Komisji. Decyzję w tej sprawie podejmuje Komisja.

2.6 Wyniki indywidualnej pracy członków Komisji są przestawione ogółowi członków na posiedzeniu Komisji.

2.7 Przewodniczący Komisji odpowiada za przechowywanie i udostępnianie złożonych ofert.

2.8 Oferty powinny być przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób niepowołanych.

2.9 Przewodniczący Komisji zapewnia możliwość badania ofert przez członków Komisji w czasie posiedzeń i w ramach ich indywidualnej pracy nad badaniem ofert.

2.10 Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół postępowania o udzielenie zamówienia zawierający istotne postanowienia Komisji.

2.11 Pisma w imieniu Komisji przetargowej skierowane do Wykonawców i inne powstające w trakcie jej pracy podpisuje Kierownik Zamawiającego.

2.12 Komisja przetargowa jest władna do podejmowania decyzji jeżeli na jej posiedzeniu jest obecnych 2/3 jej członków.

2.13 Decyzje podejmowane przez Komisję przetargową zapadają większością głosów obecnych członków Komisji w drodze jawnego głosowania.

2.14 Przewodniczący komisji przetargowej przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

2.15 Kierownik Zamawiającego dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez zatwierdzenie propozycji Komisji przetargowej.

Świecie, dnia 11.10.2005 r.                                                                                                Regulamin przetargu został zatwierdzony

                                                                                                                                                           przez Kierownika Zamawiającego

                                                                                                                                                ..................................................................................

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (11 października 2005)
Opublikował: Krystyna Sopońska (26 października 2005, 10:13:28)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1316