wrzesień | październik | listopad | grudzień
Zarządzenie Nr 1192/05
Zarządzenie Nr 1192/05
B u r m i s t r z a Ś w i e c i a
z dnia 23 listopada 2005 r.
w sprawie zmiany załącznika do Zarządzenia Burmistrza Świecia Nr 1031/05 z dnia 9 czerwca 2005 r. w sprawie ustalenia procedury zatrudniania pracowników do Urzędu Miejskiego w Świeciu
Na podstawie art. 30 ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) w związku z art. 3a, 3b, 3c, 3d ustawy z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zmianami),
Burmistrz Świecia
zarządza:
§ 1
Wprowadzić następującą treść załącznika nr 1 do Zarządzenia Burmistrza Nr 1031/05 z dnia
9 czerwca 2005 r. w sprawie ustalenia procedury zatrudniania pracowników do Urzędu Miejskiego w Świeciu:PROCEDURA NABORU PRACOWNIKÓW DO URZĘDU MIEJSKIEGO
W ŚWIECIU
Celem procedury jest ustalenie jawnych i przejrzystych zasad zatrudniania pracowników oraz zagwarantowanie równego dostępu do miejsc pracy w Urzędzie Miejskim.
Nabór na wszystkie wolne stanowiska urzędnicze, w tym na kierownicze stanowiska urzędnicze, zwane w niniejszej procedurze “ stanowiskami urzędniczymi” jest otwarty i konkurencyjny.
Przebieg procedury.
- nazwę stanowiska,
- miejsce w strukturze organizacyjnej Urzędu,
- cel istnienia stanowiska,
- zakres najważniejszych zadań na tym stanowisku,
- szczegółowe wymagania kwalifikacyjne, zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w urzędach gmin, starostwach powiatowych i urzędach marszałkowskich (Dz. U. Nr 146, poz. 1223)
Urząd posiada aktualny opis stanowisk pracy zawierający między innymi : poziom wykształcenia, wymagania niezbędne i dodatkowe, wykaz cech osobowości oraz zakres podstawowych obowiązków.
- Biuletynie Informacji Publicznej,
- na tablicy ogłoszeń Urzędu,
- w prasie lokalnej.
- nazwę i adres Urzędu,
- określenie stanowiska urzędniczego
- określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem tego stanowiska
- wskazanie zakresu zadań wykonywanych na tym stanowisku,
- wskazanie wymaganych dokumentów,
- określenie terminu i miejsca składania dokumentów.
Termin do składania dokumentów nie może być krótszy niż 14 dni od dnia opublikowania tego ogłoszenia w Biuletynie Informacji Publicznej.
Ocena rozmowy kwalifikacyjnej dokonywana jest na piśmie.
8. Z przeprowadzonego naboru kandydatów na stanowisko urzędnicze Komisja Rekrutacyjna sporządza protokół, który
przedstawia Burmistrzowi Świecia.
9. .Informację o wyniku naboru upowszechnia się w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo
zakończenia procedury naboru, w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.
- nazwę i adres Urzędu,
- określenie stanowiska urzędniczego,
- imię i nazwisko wybranego kandydata oraz jego miejsce zamieszkania
- uzasadnienie dokonanego wyboru kandydata albo uzasadnienie niezatrudnienia żadnego kandydata na stanowisko urzędnicze.
Informację o wyniku naboru upowszechnia się w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy.
Informacja o wyniku naboru powinna zawierać :
10. W przypadku , gdy w wyniku procedury naboru, nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata, postępowanie przeprowadza
się ponownie.
§ 2
Wykonanie Zarządzenia powierza się Sekretarzowi Gminy.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Burmistrz Świecia
Tadeusz Pogoda
metryczka
Wytworzył: Burmistrz Świecia (23 listopada 2005)
Opublikował: Krystyna Sopońska (25 listopada 2005, 11:57:29)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1649