Zarządzenie Nr 1495/06

Zarządzenie Nr 1495/06

B u r m i s t r z a   Ś w i e c i a

z dnia 29 sierpnia 2006 r.

 

w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości  przekraczającej 137.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie Świecia.

 

                                              Na podstawie art. 30 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) w związku z art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19,  poz. 177 z późn. zmianami),

 

Burmistrz Świecia

zarządza :

 

§ 1

Ogłosić przetarg nieograniczony na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie Świecia  w okresie od 01-11-2006 r. do 31-03-2009 r.

 

§ 2

Przyjąć kryteria oceny ofert:

a)      cena – 100 %.

§ 3

Powołać Komisję przetargową w składzie:

1.      Daniel Kapłanek                    - przewodniczący,

2.      Ewa Gorzka                           - członek,

3.      Michał Kleczka                      - członek,

4.      Alicja Kliczykowska              - członek.

 

§ 4

Przyjąć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Przyjąć regulamin przetargu stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 6

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

Burmistrz Świecia

Tadeusz Pogoda

 

 Załącznik nr 1do Zarządzenia Nr  1495/06

      Burmistrza Świecia z dnia 29 sierpnia 2006r.

 

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

 

1.      Zamawiający:          Gmina Świecie,

ul. Wojska Polskiego 124

86 – 100 Świecie

tel. ( 0-52 ) 333 23 17, fax ( 0-52 ) 333 23 11

 

ogłasza przetarg nieograniczony

o wartości zamówienia powyżej 137.000 EURO

 

na udzielenie zamówienia publicznego pn. „Prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie gminy Świecie”.

CPV  90212000, 90213000

 

1.        Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej na ulicach o łącznej długości ok. 47 km i chodnikach o powierzchni ok. 13.400 m2.

2.        Specyfikację istotnych warunków zamówienia w cenie 30,00 PLN można odbierać osobiście w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, 86 – 100 Świecie, ul. Wojska Polskiego 124, pokój 26  lub za zaliczeniem pocztowym na wniosek Wykonawcy o jej przekazanie.

Strona internetowa, na której dostępna będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiecie.eu

3.        Nie dopuszcza się składania ofert częściowych i oferty wariantowej.

4.        Termin realizacji zamówienia: od dnia 01.11.2006r. do dnia 31.03.2007r.

                                                             od dnia 01.11.2007r. do dnia 31.03.2008r.

                                                             od dnia 01.11.2008r. do dnia 31.03.2009r.

5.        O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:

·     wnieśli wadium,

·        złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1       pkt. 1-4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 z późń. zm.),

·        nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. ( Dz. U. z 2004 r., Nr 19, poz. 177  z późń. zm.),

·        złożą ofertę, która odpowiada przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest zgodna z treścią specyfikacji istotnych warunków zamówienia,

·        spełnią warunki dokumentując:

-          posiadanie uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia tj. prowadzą działalność uprawniającą do wykonania prac objętych niniejszym przetargiem,

-          posiadają doświadczenie polegające na wykonywaniu w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie zadań o podobnym charakterze w zakresie odśnieżania i zwalczania śliskości zimowej jezdni, chodników i parkingów, potwierdzone dokumentami (np. referencjami) stwierdzającymi, że roboty  zostały wykonane należycie,

-          dysponują osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia,

-          dysponują sprzętem do wykonania zamówienia:

        min. 2 ciągniki wyposażone w pług odśnieżny i piaskarkę

        min. 1 samochód wyposażony w pług odśnieżny i solarkę o poj. min. 4 m3

        min. 3 samochody wyposażone w pług odśnieżny i piaskarkę o poj. min. 4 m3

        min. 1 samochód wyposażony w pług odśnieżny

        wytwornica solanki

-      przedłożą informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca  posiada rachunek o posiadaniu środków finansowych lub zdolności kredytowej

-         posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej objętej przedmiotem zamówienia

-          przyjmują warunki umowy.

 

W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w § 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

6.        Zamawiający wymaga składania wadium w wysokości 15.000,00 PLN do dnia 16 października 2006 r. godz. 900.

7.        Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

·        najniższa cena – 100 pkt – w toku badania i oceny ofert Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców na zasadzie spełnia / nie spełnia.

8.        Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, 86 – 100 Świecie, ( w sekretariacie) pokój Nr 21.

Koperta powinna posiadać oznaczenie:

„Oferta przetargowa na prowadzenie akcji zimowej na ulicach i chodnikach na terenie gminy Świecie”.

Termin składania ofert upływa dnia 16 października 2006 r. o godz. 900.

Oferty przesłane pocztą będą zakwalifikowane do przetargu pod warunkiem doręczenia ich do Urzędu Miejskiego w Świeciu najpóźniej do dnia 16 października 2006 r. do godz. 900.

9.        Termin związania ofertą przez okres 60 dni tj. do dnia 14 grudnia 2006 r.

10.     Otwarcie złożonych ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miejski w Świeciu, ul. Wojska Polskiego 124, pokój Nr 20  w dniu 16 października 2006 r. o godz. 1000.

Przy otwarciu ofert mogą być obecni Wykonawcy.

11.     Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami jest:

·        Daniel Kapłanek – tel. (052) 333 23 17.

 

Załącznik nr 2do Zarządzenia Nr 1495/06

 Burmistrza Świecia z dnia 29 sierpnia 2006r.

 

REGULAMIN PRACY

KOMISJI PRZETARGOWEJ POWOŁANEJ DO PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

O WARTOŚCI POWYŻEJ 137.000 EURO

 

PROWADZENIE AKCJI ZIMOWEJ NA ULICACH I CHODNIKACH NA TERENIE ŚWIECIA

...................................................................................................

/  przedmiot zamówienia, lokalizacja  /

 

Komisja przetargowa jest zespołem pomocniczym kierownika zamawiającego powoływanym do oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert.

 

1. Komisja działa w oparciu o zarządzenie Kierownika Zamawiającego - Burmistrza  Świecia  Nr 1495/06 z dnia 29 sierpnia 2006 r.

 

1.1 Komisja działa w oparciu o przepisy ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia           29 stycznia 2004 r. ( Dz. U z 2004 r., Nr 19, poz. 177 ze zm. ).

 

1.2 Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

 

1.3  Komisję  do  przeprowadzenia   postępowania  o  udzielenie   zamówienia  publicznego  powołuje się każdorazowo Zarządzeniem Kierownika Zamawiającego - Burmistrza  Świecia.

 

1.4  Członkom  Komisji  doręcza  się odpis Zarządzenia Kierownika Zamawiającego o    powołaniu ich do składu Komisji.

 

1.5  Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

 

1.6 Członkowie Komisji rozpoczynając prace dotyczące oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do badania i oceny ofert składają pisemne oświadczenie o braku lub istnieniu okoliczności, o których mowa w art. 17 ustawy.

 

1.7 Postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców oraz zapewnia bezstronność i obiektywizm.

 

1.8 Bezpośrednio przed otwarciem ofert Przewodniczący Komisji podaje kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

 

2. TRYB PRACY KOMISJI

 

2.1 Przewodniczący Komisji zwołuje posiedzenie Komisji przez osobiste zawiadomienie członków o miejscu i terminie posiedzenia.

2.2 W przypadku braku możliwości osobistego zawiadomienia członka komisji zawiadomienie następuje w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.

 

2.3 Biegli ( rzeczoznawcy ) uczestniczący w pracy Komisji zawiadomieni są o posiedzeniu Komisji w formie pisemnej.

 

2.4 Przewodniczący Komisji na pierwszym posiedzeniu dokonuje podziału prac oraz powołuje sekretarza Komisji spośród jej członków.

 

2.5 Komisja może pracować na posiedzeniach lub w trybie indywidualnej pracy członków Komisji. Decyzję w tej sprawie podejmuje Komisja.

 

2.6 Wyniki indywidualnej pracy członków Komisji są przestawione ogółowi członków na posiedzeniu Komisji.

 

2.7 Przewodniczący Komisji odpowiada za przechowywanie i udostępnianie złożonych ofert.

 

2.8 Oferty powinny być przechowywane w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób niepowołanych.

 

2.9 Przewodniczący Komisji zapewnia możliwość badania ofert przez członków Komisji w czasie posiedzeń i w ramach ich indywidualnej pracy nad badaniem ofert.

 

2.10 Z posiedzenia Komisji sporządzany jest protokół postępowania o udzielenie zamówienia zawierający istotne postanowienia Komisji.

 

2.11 Pisma w imieniu Komisji przetargowej skierowane do Wykonawców i inne powstające w trakcie jej pracy podpisuje Kierownik Zamawiającego.

 

2.12 Komisja przetargowa jest władna do podejmowania decyzji jeżeli na jej posiedzeniu jest obecnych 2/3 jej członków.

 

2.13 Decyzje podejmowane przez Komisję przetargową zapadają większością głosów obecnych członków Komisji w drodze jawnego głosowania.

 

2.14 Przewodniczący komisji przetargowej przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia.

 

2.15 Kierownik Zamawiającego dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez zatwierdzenie propozycji Komisji przetargowej.

 

 

 

Świecie, dnia .......................................                                                  Regulamin przetargu

                                                                                                                został zatwierdzony

                                                                      przez Kierownika Zamawiającego 

                                                                      .........................................................................

 

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (29 sierpnia 2006)
Opublikował: Krystyna Sopońska (5 września 2006, 14:39:18)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1159