wszczęcie postępowania - agencja turystyczna, galeria sztuli użytkowej i rękodzieła

                                                                                        Świecie, dnia 2008-08-04
 
ROŚiGK 7625/17/3/2008
 
                                                                         INFORMACJA
 
 
Na podstawie art. 3 pkt 19 i art. 46 a ust. 1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami),
 
podaję do publicznej wiadomości informację:
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku P. Bartosza Kopczyńskiego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:
 
„ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA PARTERU BUDYNKU MIESZKALNEGO JEDNORODZINNEGO NA LOKAL HANDLOWO – USŁUGOWY AGENCJA TURYSTYCZNA, GALERIA SZTUKI UŻYTKOWEJ I RĘKODZIEŁA, ROZBUDOWA BUDYNKU WRAZ ZE ZMIANĄ DACHU” NA DZIAŁCE Nr 697/4 (OBRĘB EWIDENCYJNY ŚWIECIE) PRZY UL WOJSKA POLSKIEGO 177 W ŚWIECIU.
 
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod
Nr 2008/A/0020.
 
W ramach realizacji przedsięwzięcia Inwestor przewiduje zmianę sposobu użytkowania parteru domu mieszkalnego z funkcji mieszkalnej na handlowo – usługową. Planowana działalność polegać będzie na prowadzeniu agencji turystycznej oraz galerii sztuki użytkowej i rękodzieła (malarstwo, rzeźba, haft, ceramika, szkło, wikliniarstwo, stolarstwo, snycerka, rzemiosło ludowe itp.), a także organizacji wernisaży, wystaw czasowych, warsztatów i pokazów artystycznych.
                                                         
Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej.
 
Zgodnie z zapisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami), w związku z pkt 10 b) załącznika II Dyrektywy Rady Wspólnot Europejskich z dnia 27 czerwca 1985 r. w sprawie oceny wpływu wywieranego przez niektóre przedsięwzięcia publiczne i prywatne na środowisko 85/337/EWG – dla przedsięwzięć dofinansowanych ze środków UE (wyszczególnionych w cyt. Załączniku) wymagane jest przeprowadzenie oceny oddziaływania inwestycji na środowisko oraz uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach.
 
W przedmiotowej sprawie, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz.
 
W trakcie postępowania OOŚ, środowiskowe uwarunkowania planowanej inwestycji uzgadnia się ze Starostą Powiatowym w Świeciu i Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym
w Świeciu.
     
Osoby zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7.30 – 15.00  w terminie 21 od dnia podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości.  
 
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia jest wiążąca w stosunku do decyzji o zmianie sposobu użytkowania części obiektu budowlanego.
 
Informację powyższą podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Świeciu oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
 

Otrzymują:

1. BIP Urzędu Miejskiego
2. tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
3. wnioskodawca
4. strony postępowania administracyjnego wg wykazu 
5. a/a
 

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (6 sierpnia 2008)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (6 sierpnia 2008, 07:46:24)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2351