wydanie decyzji środowiskowej Przebudowa ul. Tucholskiej
Świecie, dnia 2008-10-31
ROŚiGK 7625/22/8/2008
INFORMACJA
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 3 pkt 19 i art. 56 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami),
podaję do publicznej wiadomości następującą informację:
w dniu 2008-10-31 na wniosek
Gminy Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
została wydana decyzja Burmistrza Świecia znak: ROŚiGK 7625/19/7/2008 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji pn.:
„PRZEBUDOWA UL. TUCHOLSKIEJ NA ODCINKU OD PASA DROGOWEGO
DROGI KRAJOWEJ NR 1 DO GRANICY PRZEJAZDU KOLEJOWEGO
NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR 385/22, 385/27 (OBRĘB EWIDENCYJNY PRZECHOWO)”
Decyzja ta zamieszczona została w publicznie dostępnym wykazie danych zawierających informację o środowisku i jego ochronie pod nr 2008/B/0332
pobierz treść decyzji (111kB)
Planowane przedsięwzięcie polegać będzie na przebudowie ok. 412 m odcinka ul. Tucholskiej w Świeciu, która stanowi połączenie komunikacyjne pomiędzy terenem Zakładu Mondi Świecie S.A. i drogą krajową Nr 1 oraz znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie Osiedla Miasteczko. W ramach realizacji przedsięwzięcia wykonywane będą prace polegające m.in. na: wykonaniu wzmocnienia konstrukcji istniejącej nawierzchni ulicy poprzez wbudowanie geosiatki kompozytowej oraz wbudowanie nowej warstwy wiążącej i ścieralnej, poszerzeniu istniejącej nawierzchni ulicy o 3,0 m dla pasa postojowo – awaryjnego na odcinku 330 m i wbudowaniu nowej pełnej konstrukcji o nawierzchni bitumicznej, budowie chodników z kostki brukowej, rozbiórce istniejących i wbudowaniu nowych krawężników itp.
Wniosek o wydanie przedmiotowej decyzji zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 2008/A/0185.
W trakcie postępowania, środowiskowe uwarunkowania planowanej inwestycji oraz projekt decyzji uzgodnione zostały ze Starostą Powiatowym w Świeciu i Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Świeciu. Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia jest wiążąca w stosunku do decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów budowlanych.
Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków Unii Europejskiej.
Z treścią decyzji oraz aktami przedmiotowej sprawy można się zapoznać w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00 w terminie 14 dni od dnia podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości.
Informację powyższą podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego w Świeciu oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
Otrzymują:
1.BIP Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl
2.Tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Świeciu
3.Wnioskodawca 4.a/a
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (31 października 2008)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (31 października 2008, 11:19:42)
Ostatnia zmiana: Aleksandra Arczyńska - Lisek (31 października 2008, 11:33:28)
Zmieniono: dodano treść decyzji w pdf
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 2106