zawiadomienie o wszczęciou postępowania "Budowa ul. Bama" w Grucznie
Świecie, dnia 2009-08-03
ROŚiGK 7625/14/3/2009
ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam strony, iż na wniosek:
Gminy Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację inwestycji pn.:
„BUDOWA UL. GEN. JÓZEFA BEMA W GRUCZNIE”
NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR: 177/3, 176/10, 175/3, 174/3, 173, 172/2 (OBRĘB GRUCZNO)
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod
Nr 2009/A/0133.
W ramach planowanego przedsięwzięcia planuje się budowę drogi publicznej o następujących parametrach:
- długość ok. 170 m
- szerokość 6 m
- podbudowa tłuczniowa z warstwą odsączającą
- nawierzchnia z kostki brukowej betonowej
- odwodnienie
Droga zlokalizowana zostanie na terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej w Grucznie.
Stronami prowadzonego postępowania są właściciele działek, na których planowana jest budowa drogi oraz właściciele (użytkownicy wieczyści) działek bezpośrednio sąsiadujących z terenem inwestycji.
W przedmiotowej sprawie, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Świecia.
W związku z § 3 ust. 1 pkt 56 i 72 a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami) przedmiotową inwestycję zaliczono do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływania na środowisko.
Zgodnie z zapisami ustawy z 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227) opinię na temat konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko oraz zakresu raportu OOŚ dla planowanej inwestycji wyraża Starosta Świecki (wykonujący zadania Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) oraz Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świeciu.
Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedmiotowego przedsięwzięcia jest wiążąca w stosunku do decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów budowlanych.
W związku z powyższym informuję, że strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach
7 30 – 15 00.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca
2. strony wg wykazu
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (3 sierpnia 2009)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (7 sierpnia 2009, 09:33:32)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1790