zebranie materiału dowodowego
ROŚiGK7625.21.10.2010/2011 Świecie, dnia 2011-08-02
ZAWIADOMIENIE
O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO
Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zmianami) zawiadamiam
o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
„BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWO – WARSZTATOWEGO”
NA DZIAŁCE NR 118/10 (OBRĘB SULNÓWKO)
Postępowanie prowadzone jest na wniosek:
Pana Marka Domachowskiego
Sulnówko 71
86 – 100 Świecie
Jednocześnie informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie.
Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska
i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00 w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia.
Otrzymują:
1. Wnioskodawca - z prośbą o niezwłoczne zamieszczenie w miejscu realizacji przedsięwzięcia.
2. Strony postępowania wg wykazu.
3. Sołtys Pan Janusz Domachowski - z prośbą o niezwłoczne zawieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń.
4. Tablica ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu.
5. BIP Urzędu Miejskiego.
6. A/a
Sporządziła: A. Arczyńska – Lisek, dnia 2011-08-02
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (2 sierpnia 2011)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (4 sierpnia 2011, 11:09:43)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1760