informacja o wszczęciu postępowania - rozbudowa warsztatu napraw samochodów w Sulnowie

Świecie, dnia 2012-01-24
 

ROŚiGK 6220.1.1.2012
 

ZAWIADOMIENIE
o wszczęciu postępowania administracyjnego
 

Zgodnie z art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) zawiadamiam strony, iż na wniosek:
 

Pana Piotra Niewiadomskiego  

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla inwestycji pn.:
 

„ROZBUDOWA BUDYNKU WARSZTATOWEGO”
NA DZIAŁCE NR 134/2 (OBRĘB SULNOWO)
 

Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 24/2012.
 
Inwestycja zlokalizowana zostanie na działce ewidencyjnej Nr 134/2 (obręb Sulnowo). Przedsięwzięcie polegać będzie na rozbudowie i przebudowie istniejącego budynku warsztatowego, w którym odbywa się naprawa pojazdów. Obiekt aktualnie wyposażony jest
w jedno stanowisko naprawcze. W związku z realizacją przedmiotowej inwestycji, warsztat rozbudowany zostanie o dodatkowe dwa stanowiska naprawcze, pomieszczenia socjalno – biurowe oraz pomieszczenia gospodarcze.  
 
Teren przeznaczony pod planowane przedsięwzięcie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego (uchwała Nr 357/10 Rady Miejskiej w Świeciu z dnia
4 listopada 2010 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla wsi Sulnowo, publikacja: Dziennik Urzędowy Województwa Kujawsko – Pomorskiego z dnia
14 marca 2011 r. Nr 62, poz. 429). Zgodnie z zapisami miejscowego planu, teren objęty planowanym przedsięwzięciem znajduje się w jednostce strukturalnej C 21 U, przeznaczonej pod funkcje zabudowy usługowej. W jednostce tej dopuszcza się realizację przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko z jednoczesnym zakazem lokalizacji funkcji mieszkalnych. Lokalizacja planowanej inwestycji jest zgodna z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.     
  
Na podstawie § 3 ust. 1 pkt 76 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397) przedmiotową inwestycję zakwalifikowano do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla których przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko może być wymagane (stacje obsługi lub remontowe środków transportu).  
 
Zgodnie z art. 71 ust. 2 pkt 1) i 2) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami) realizacja przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko wymaga uzyskania decyzji
o środowiskowych uwarunkowaniach.
 
W przedmiotowej sprawie, organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Świecia.


Zgodnie z art. 64 ust. 1 pkt 1) i 2) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz
o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami) ewentualny obowiązek przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko planowanego przedsięwzięcia stwierdza Burmistrz Świecia po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świeciu.


Stronami prowadzonego postępowania są właściciele działek, na których planowana jest inwestycja oraz właściciele (użytkownicy wieczyści) działek bezpośrednio sąsiadujących z terenem inwestycji. 
 
W związku z powyższym informuję, że strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach
7 30 – 15 00.
 
Otrzymują:
1.   Wnioskodawca
2.    strony wg wykazu
 
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (25 stycznia 2012)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (25 stycznia 2012, 08:33:05)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1538