Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 031019C OD SKRZYŻOWANIA Z UL. JANA III SOBIESKIEGO DO UL. H. SIENKIEWICZA (...)"
Świecie, dnia 2013-06-24
ROŚiGK 6220.7.8.2013
OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227)
podaję do publicznej wiadomości następującą informację:
w dniu 2013-06-24 na wniosek
PANA WIESŁAWA ŁUSZYŃSKIEGO
reprezentującego:
ZAKŁAD PROJEKTOWANIA, NADZORU I USŁUG
CONSULTINGOWYCH „INŻDROG” S.C.
UL. KULERSKIEGO 16/41
86-300 GRUDZIĄDZ,
działającego z upoważnienia:
GMINY ŚWIECIE
UL. WOJSKA POLSKIEGO 124
86 – 100 ŚWIECIE,
została wydana decyzja Burmistrza Świecia znak: ROŚiGK 6220.7.7.2013 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji pn.:
„ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 031019C OD SKRZYŻOWANIA
Z UL. JANA III SOBIESKIEGO DO UL. H. SIENKIEWICZA WRAZ
Z BUDOWĄ DROGI ZBIORCZEJ W ŚWIECIU”
Decyzja ta zamieszczona została w publicznie dostępnym wykazie danych, zawierających informację o środowisku i jego ochronie pod nr 361/2013.
pobierz treść decyzji (2440kB)
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 297/2013.
Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397), przedmiotowe przedsięwzięcie zostało zakwalifikowane do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla którego przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko może być wymagane (drogi o nawierzchni twardej (…)).
Z treścią decyzji oraz aktami przedmiotowej sprawy można się zapoznać w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00.
Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy wniesione za pośrednictwem Burmistrza Świecia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Świeciu i sołeckiej tablicy ogłoszeń w miejscowości Sulnówko oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
Otrzymują:
1. Wnioskodawca.
2. BIP Urzędu Miejskiego.
3. Tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu.
4. Sołtys Janusz Domachowski – z prośbą o niezwłoczne wywieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń w miejscowości Sulnówko.
5. a/a.
metryczka
Wytworzył: Marta Karolczak (24 czerwca 2013)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (24 czerwca 2013, 10:52:20)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1237