Zarządzenie Nr 134/03

 

 

 

 

 

Zarządzenie Nr 134 / 03

B u r m i s t r z a Ś w i e c i a

z dnia 10 marca 2003r

w sprawie ustalenia instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania Archiwum Zakładowego Aktowego Miasta w Świeciu.

Na podstawie art. 30 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r o samorządzie gminnym ( t.j. Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 ze zmianami) w związku z art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2002 r. Nr 171, poz. 1396 ze zmianami)

Burmistrz Świecia

zarządza:

§ 1

Wprowadzić do stosowania Instrukcję w sprawie organizacji i zakresu działania Archiwum Zakładowego Aktowego Urzędu Miejskiego w Świeciu.

§ 2

Instrukcja określa organizację i zakres działania archiwum zakładowego aktowego oraz tryb postępowania z dokumentacją przekazywaną do archiwum zakładowego, zasady przechowywania, ewidencjonowania i udostępniania dokumentacji oraz przekazywania materiałów archiwalnych do archiwów państwowych, a dokumentacji niearchiwalnej do wybrakowania.

§ 3

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem zatwierdzenia niniejszej instrukcji przez Archiwum Państwowe w Bydgoszczy.

w porozumieniu:

                                                                                                                                                                                                                 Burmistrz Świecia

Dyrektor Archiwum Państwowego

w Bydgoszczy

                                    Tadeusz Pogoda

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (10 marca 2003)
Opublikował: Krystyna Sopońska (4 marca 2004, 09:49:53)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1914