Zarządzenie Nr 1489/06

Zarządzenie Nr 1489/06

B u r m i s t r z a   Ś w i e c i a  

z dnia 21 sierpnia 2006 r.

 

w sprawie wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej 60.000 EURO w trybie przetargu nieograniczonego  na zagospodarowanie Parku w Świeciu przy Małym Blankuszu.

 

                                                                         Na podstawie art. 30 ust. 1  ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zmianami) w związku z art.10 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami),

 

Burmistrz Świecia

zarządza :

 

§ 1

Ogłosić przetarg nieograniczony na zagospodarowanie Parku w Świeciu przy Małym Blankuszu.

§ 2

Przyjąć następujące kryteria oceny ofert:

-         cena 100 % - najniższa 100 pkt. Pozostałe proporcjonalnie mniej do ceny najniższej.

 

§ 3

Powołać Komisję przetargową w składzie :

1.      Edyta Kliczykowska – przewodnicząca

2.      Ewa Gorzka              – członek

3.      Daniel Kapłanek       – członek

4.      Michał Kleczka        – członek.

§ 4

Przyjąć Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia stanowiącą Załącznik Nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

§ 5

Przyjąć regulamin przetargu  stanowiący Załącznik Nr 2 do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 6

Jako kierownik Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia powierzam Kierownikowi Wydziału Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej.

 

§ 7

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem wydania.

 

Burmistrz  Świecia 

Tadeusz Pogoda

Załącznik Nr 1

do wglądu w pok. nr 26, Wydz. ROŚiGK Urzędu Miejskiego. 

 

Załącznik Nr 2  

R E G U L A M I N    P R A C Y

 

KOMISJI  PRZETARGOWEJ  W URZĘDZIE  MIEJSKIM W ŚWIECIU POWOŁANEJ DO PRZYGOTOWANIA I PRZEPROWADZENIA POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE  ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA ZAGOSPODAROWANIE PARKU PRZY MAŁYM BLANKUSZU

1.      KOMISJA DZIAŁA W OPARCIU O ZARZĄDZENIE BURMISTRZA ŚWIECIA
NR 1489/06 z dnia 21 sierpnia 2006 r.

1.1  Komisja rozpoczyna działalność z dniem powołania.

 

1.2    Komisja działa  w oparciu o przepisy ustawy  Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz. U. z 2004 roku Nr 19, poz. 177 z późn. zmianami)  Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 4 czerwca  2002 r. w sprawie szczegółowych zasad  powoływania  członków Komisji  przetargowej oraz trybu  jej  pracy (Dz. U. z 2002 r. Nr 82, poz. 743)  i postanowienia niniejszego Regulaminu. 

 

1.3 Komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego powołuje się każdorazowo Zarządzeniem Burmistrza  Świecia.

 

1.4  Członkom  Komisji  doręcza  się odpis Zarządzenia Burmistrza Świecia o  powołaniu  ich do składu Komisji.

 

1.5  Pracą Komisji kieruje Przewodniczący Komisji.

 

1.6  Członkowie  Komisji  rozpoczynając  prace  dotyczące  oceny  złożonych  ofert, składają pisemne oświadczenie  o  braku  lub  istnieniu okoliczności, o  których  mowa  w  art. 17 ustawy, na druku ZP-11.

 

1.7 postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne.

Komisja przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w sposób zapewniający zachowanie uczciwej konkurencji oraz równe traktowanie Wykonawców oraz zapewnia bezstronność i obiektywizm.

 

2. TRYB PRACY KOMISJI

 

2.1  Przewodniczący  Komisji  zwołuje  posiedzenie  Komisji  przez  osobiste  zawiadomienie członków o miejscu i terminie posiedzenia.

 

2.2  W przypadku niemożności osobistego  zawiadomienia   członka  Komisji  zawiadomienie następuje w formie pisemnej za potwierdzeniem odbioru.

 

2.3  Biegli ( rzeczoznawcy ) uczestniczący w pracy  Komisji    zawiadamiani o  posiedzeniu Komisji w formie pisemnej. 

 

2.4  Przewodniczący  Komisji  dokonuje  na  pierwszym  posiedzeniu  podziału  prac  między członkami oraz powołuje Sekretarza Komisji spośród jej członków.

 

2.5  Komisja może pracować na posiedzeniach  lub  w  trybie  indywidualnej  pracy członków Komisji. Decyzję w tej sprawie podejmuje Komisja.

 

2.6  Wyniki indywidualnej pracy członków Komisji są przedstawione ogółowi członków na posiedzeniu Komisji.

 

2.7  Przewodniczący Komisji odpowiada za przechowywanie i udostępnianie złożonych ofert.

 

2.8  Oferty  powinny  być przechowywane w sposób uniemożliwiający  dostęp  do  nich  osób niepowołanych.

 

2.9  Przewodniczący Komisji zapewnia możliwość  badania ofert przez  członków Komisji  w czasie posiedzeń Komisji i w ramach ich indywidualnej pracy nad badaniem ofert.

 

2.10 Z  posiedzenia  Komisji  sporządzany  jest  protokół  zawierający istotne  postanowienia  Komisji nie ujęte w drukach ZP.

 

2.11 Pisma  w   imieniu   Komisji   Przetargowej  skierowane  do  uczestników postępowania  i  inne  powstające w czasie  jej  pracy  podpisuje  Kierownik Zamawiającego. 

 

2.12 Komisja Przetargowa jest władna do podejmowania decyzji, jeżeli na jej posiedzeniu jest obecnych 2/3 jej członków.

 

2.13 Decyzje  podejmowane  przez   Komisję  Przetargową  zapadają  większością   głosów  obecnych członków Komisji Przetargowej w drodze jawnego głosowania.

 

2.14 Przewodniczący Komisji Przetargowej przedstawia Kierownikowi Zamawiającego propozycję wykluczenia Wykonawcy, odrzucenia oferty oraz wyboru najkorzystniejszej oferty a także występuje z wnioskiem o unieważnienie postępowania o udzielenie  zamówienia.

 

2.15 Kierownik Zamawiającego dokonuje wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez zatwierdzenie  propozycji Komisji Przetargowej.

 

 

                                                           Regulamin przetargu został zatwierdzony

                                                                przez Kierownika Zamawiającego

 

  Świecie, dnia ............................................                   ...…………............…....

metryczka


Wytworzył: Burmistrz Świecia (21 sierpnia 2006)
Opublikował: Krystyna Sopońska (22 sierpnia 2006, 13:23:01)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1061