obwieszczenie o wszczęciu postępowania "budowa i przebudowa drogi wraz z ciągiem pieszorowerowym Sulnowo - Sulnówko i rozbudową skrzyżowania"

                                                                                           Świecie, dnia 2010-02-11
 
ROŚiGK 7625/3/1/2010
 

OBWIESZCZENIE
 
 

Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami)
 
podaję do publicznej wiadomości informację:
 
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku:
 

„AGADOR” S.C.
KRZYSZTOF ŻARKOW, ELŻBIETA ŻARKOW
UL. TUCHOLSKA 7/55
85 – 165 BYDGOSZCZ      
 

działającej z upoważnienia:
 

GMINY ŚWIECIE 
UL. WOJSKA POLSKIEGO 124
86 – 100 ŚWIECIE
 

w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:
 

„BUDOWA I PRZEBUDOWA DROGI WRAZ Z CIĄGIEM PIESZOROWEROWYM
NA TRASIE SULNOWO – SULNÓWKO I ROZBUDOWĄ SKRZYŻOWANIA Z DROGĄ WOJEWÓDZKĄ NR 239 I DROGĄ POWIATOWĄ NR 1249C W SULNOWIE”
 

Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 2010/A/0017.
 
Przedmiotem inwestycji jest budowa i przebudowa drogi powiatowej na odcinku Sulnowo – Sulnówko oraz budowa nowego skrzyżowania na drodze wojewódzkiej nr 239, do którego oprócz drogi powiatowej z kierunku Sulnówka włączona zostanie droga powiatowa do Jeżewa.


Zakres projektowanego przedsięwzięcia obejmuje m.in.:
1.      Przebudowę i budowę skrzyżowań dróg
2.      Wzmocnienie istniejącej konstrukcji nawierzchni drogowej i podniesienie jej nośności
3.      Przebudowę istniejących zjazdów na drogi boczne
4.      Budowę zjazdów do posesji
5.      Odwodnienie drogi poprzez projektowaną kanalizację deszczową i system rowów przydrożnych
6.      Przebudowę istniejących przepustów
7.      Wykonanie przepustów pod zjazdami w miejscu rowów przydrożnych
8.      Przebudowę i budowę chodników w obszarach zabudowanych
9.      Oświetlenie skrzyżowań
 
W ramach projektowanej inwestycji planuje się wzmocnienie istniejącej konstrukcji drogi powiatowej poprzez ułożenie warstwy profilowej oraz dwóch warstw z betonu asfaltowego (wiążącej i ścieralnej). Przy wykonywaniu nowej nawierzchni drogowej ułożone zostaną trzy warstwy bitumiczne na podbudowie z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie oraz na warstwie odsączającej z piasku. Wjazdy na posesje wykonane zostaną z kostki betonowej na podbudowie betonowej. Na wszystkich chodnikach i ścieżkach rowerowych planuje się ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego i kostki betonowej.
 
Inwestycja realizowana będzie na następujących działkach ewidencyjnych: 28/1, 29/1, 29/3, 29/5, 29/6, 171, 172/1, 172/4, 172/5, 173, 196, 197, 220, 221 (obręb Sulnówko) oraz 7/1, 7/4, 8/1, 8/2, 8/3, 8/4, 8/5, 8/6, 8/13, 8/25, 8/26, 8/27, 8/28, 8/29, 9/3, 9/6, 9/7, 10/1, 10/3,. 10/4, 11/1, 11/3, 12/1, 12/3, 12/4, 13/1, 13/2, 19/1, 19/3, 19/4, 20/3, 22/1, 22/2, 22/4, 22/6, 22/7, 22/8, 22/9, 22/10, 27/1, 27/2, 28, 30/1, 30/2, 55, 65, 66, 67, 68, 69, 71, 72, 73, 81, 96, 97/1, 97/2, 112/1, 113/1, 113/2, 114/1, 114/6, 115/1, 115/3, 115/4, 116/3, 116/4, 117, 127/4, 129, 133/2, 146 (obręb Sulnowo).
 
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami) organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Świecia. Konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia stwierdza Burmistrz Świecia po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego
w Świeciu.
 
W niniejszym postępowaniu administracyjnym bierze udział powyżej 20 stron (właściciele działek objętych inwestycją oraz działek bezpośrednio graniczących z miejscem planowanego przedsięwzięcia).
 
Osoby zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00 w terminie 21 od dnia podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Świecia.
 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej (do protokołu), za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (ochr.srodow@um-swiecie.pl). Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyżej określonego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
 
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu, na tablicach ogłoszeń w miejscowości Sulnowo, Sunówko oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego doręczenia.
 
Wnioskodawca ubiega się o dofinansowanie przedsięwzięcia ze środków UE.
 
Otrzymują:

1. Wnioskodawca
2. BIP Urzędu Miejskiego
3. tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
4. Sołtys Sulnowa – z prośbą o wywieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń
5. Sołtys Sulnówka - z prośbą o wywieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń
6. „AGADOR” S. C.
    Krzysztof Żarkow, Elżbieta Żarkow
    ul. Tucholska 7/55
    85 – 165 Bydgoszcz
7. a/a



metryczka


Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (11 lutego 2010)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (11 lutego 2010, 11:00:46)

Ostatnia zmiana: Aleksandra Arczyńska - Lisek (11 lutego 2010, 12:13:04)
Zmieniono: wpisano Wnioskodawcę "AGADOR" S.C. jako otrzymującego obwieszczenie

rejestr zmian tej informacji »


Liczba odsłon: 2140