Zawiadomienie o zebraniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1286C MORSK-ŚWIECIE-DWORZYSKO"

ROŚiGK 6220.4.5.2012                                                           Świecie, dnia 2012-08-20

 
 
ZAWIADOMIENIE
O ZEBRANIU MATERIAŁU DOWODOWEGO
 
 

Na podstawie art. 10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks Postępowania Administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98 poz. 1071 ze zmianami) zawiadamiam
o zgromadzeniu materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:


 
„PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1286C
MORSK – ŚWIECIE - DWORZYSKO”
 


Postępowanie prowadzone jest na wniosek: 


 
Pana Michała Zasady


reprezentującego: 


 
Pe-Polska Sp. z o.o.
Al. Grunwaldzka 19/23
80-236 Gdańsk


posiadającego pełnomocnictwo:


 
POWIATOWEGO ZARZĄDU DRÓG
UL. GEN. JÓZEFA HALLERA 9
86-100 ŚWIECIE
 


 
Jednocześnie informuję o prawie do zapoznania się z aktami postępowania oraz wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów, materiałów oraz zgłoszonych żądań, a także do złożenia dodatkowych wyjaśnień mogących mieć znaczenie w sprawie.
 
Strony mogą wypowiedzieć się w sprawie oraz zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim w Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska
i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00 w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia.
 
Otrzymują:
1. Wnioskodawca
2. BIP Urzędu Miejskiego
3. Tablica ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
4. Sołtys Mieczysław Topoliński - z prośbą o niezwłoczne zamieszczenie dokumentu na sołeckiej tablicy ogłoszeń.
5. A/a
 
 
 

metryczka


Wytworzył: Marta Karolczak (20 sierpnia 2012)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (20 sierpnia 2012, 12:14:20)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1794