Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 031019C OD SKRZYŻOWANIA Z UL. JANA II SOBIESKIEGO DO UL. H. SIENKIEWICZA (...)"

                                                                                          Świecie, dnia 2013-04-19
 
ROŚiGK 6220.7.1.2013


 
OBWIESZCZENIE


 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami), w związku z § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397)


 
podaję do publicznej wiadomości informację:


 
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku:
 


PANA WIESŁAWA ŁUSZCZYŃSKIEGO
 


reprezentującego:


 
ZAKŁAD PROJEKTOWANIA, NADZORU I USŁUG
CONSULTINGOWYCH „INŻDROG” S.C.
UL. KULERSKIEGO 16/41
86-300 GRUDZIĄDZ,


 
działającego z upoważnienia:


 
GMINY ŚWIECIE 
UL. WOJSKA POLSKIEGO 124
86 – 100 ŚWIECIE,


 
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:


„ROZBUDOWA DROGI GMINNEJ NR 031019C OD SKRZYŻOWANIA
Z UL. JANA III SOBIESKIEGO DO UL. H. SIENKIEWICZA WRAZ
Z BUDOWĄ DROGI ZBIORCZEJ W ŚWIECIU”


 
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 297/2013.
 
Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa drogi Gminnej nr 031019C od skrzyżowania z ul. Jana III Sobieskiego do ul. H. Sienkiewicza wraz z budową drogi zbiorczej w Świeciu.

Zakres projektowanego przedsięwzięcia obejmuje m.in.:
1. Budowę kanalizacji deszczowej i zbiorników retencyjnych.
2. Budowa kanalizacji sanitarnej z przyłączami.
3. Demontaż istniejącego oświetlenia ulicznego oraz budowa nowego oświetlenia na całej długości przebudowywanej drogi, przebudowa uzbrojenia podziemnego i nadziemnego kolidującego z projektowaną rozbudową drogi).
 
W ramach projektowanej inwestycji planuje się wykonanie jezdni bitumicznej, zjazdów z kostki betonowej, chodników z kostki betonowej, ścieżki rowerowej z kostki betonowej oraz bitumicznej.
 
Inwestycja realizowana będzie na następujących działkach ewidencyjnych:
Droga zbiorcza:
Obręb Świecie: 110/4, 108/2 (108/4), 109/4, 110/5,
Obręb Sulnówko: 107/11, 107/2.
Droga Gminna 031019C:
Obręb Świecie: 103/3, 108/2 (108/4), 108/1, 115/6, 345/97, 345/140, 345/137, 345/130, 345/129, 345/100, 451/6,
Obręb Sulnówko: 103/1, 107/10, 107/11, 107/17, 107/22, 107/23, 106/13, 106/3, 106/11, 106/16, 106/17, 104/1, 97, 96/9, 102/5, 104/3, 98/1, 98/7, 345/158, 345/161, 345/131, 101/2, 98/11, 105/6, 102/3, 105/7, 98/6, 105/4, 105/3, 98/8, 99/1, 105/1, 242/7, 96/11, 92.
 
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227 ze zmianami), w związku z § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397) organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach jest Burmistrz Świecia. Konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia stwierdza Burmistrz Świecia po zasięgnięciu opinii Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świeciu.
 
W niniejszym postępowaniu administracyjnym bierze udział powyżej 20 stron (właściciele działek objętych inwestycją oraz działek bezpośrednio graniczących z miejscem planowanego przedsięwzięcia).
 
Osoby zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00 w terminie 21 od dnia podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Świecia.
 
Uwagi i wnioski mogą być wnoszone w formie pisemnej, ustnej (do protokołu), za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym (ochrona.srodowiska@swiecie.eu). Uwagi lub wnioski złożone po upływie wyżej określonego terminu pozostawia się bez rozpatrzenia.
 
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń w budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu, na tablicy ogłoszeń w miejscowości Sulnówko oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
 
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Otrzymują:
1. Wnioskodawca

2. BIP Urzędu Miejskiego
3. tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
4.Sołtys Sulnówka - z prośbą o wywieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń

5. a/a
 

metryczka


Wytworzył: Marta Karolczak (19 kwietnia 2013)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (19 kwietnia 2013, 09:38:20)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1098