zawiadomienie o wszczęciu postępowania "Modernizacja kotła Nr 1 na BFB w Saturn Management Sp. z o. o. "

 

ROŚiGK 7625/15/3/2007                                                                          

                                                                                         Świecie, dnia 2008-07-01
 
 
ZAWIADOMIENIE – OBWIESZCZENIE
o wszczęciu postępowania i wystąpieniu do organu uzgadniającego
 

Zgodnie z art. 49 i art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jednolity: Dz. U. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) oraz w związku z art. 32, 46 a ust. 1 i art. 53 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami) Burmistrz Świecia zawiadamia, że na wniosek:


Saturn Management Sp. z o. o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa
ul. Wiertnicza 169
02 – 952 Warszawa 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowisko-wych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji pn.„Modernizacja kotła Nr 1 na BFB w Saturn Management Sp. z o. o., na działkach ewidencyjnych
Nr 105/64 i 105/85 (obręb ewidencyjny Przechowo)”. Do wniosku Wnioskodawca przedłożył raport oddziaływania inwestycji na środowisko.  
Niniejszy wniosek wraz z raportem zamieszczono w publicznie dostępnym wykazie danych zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach BIP UM Świecie, odpowiednio pod numerami: 2008/A/0017 i 2008/E/0016.        
            Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 i 1 a ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami) oraz § 2 ust. 1 pkt  3 rozporządzenia Rady Ministrów
z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257, poz. 2573 ze zmianami) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje się po uzgodnieniu z następującymi organami:


- Marszałkiem Województwa Kujawsko – Pomorskiego
- Państwowym Wojewódzkim Inspektorem Sanitarnym w Bydgoszczy

Osoby zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem oraz treścią raportu mogą zapoznać się z nim w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7.30 – 15.00 w terminie 21 od dnia podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości.
 
Otrzymują:

1. Saturn Management Sp. z o. o. i Wspólnicy Spółka Komandytowa                            ul. Wiertnicza 169
02 – 952 Warszawa 

2. BIP Urzędu Miejskiego w Świeciu
3. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Świeciu
4. a/a                                          

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (2 lipca 2008)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (2 lipca 2008, 09:10:32)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2406