wszczęcie postępowania pow. 20 stron budowa dróg, chodników, ścieżki rowerowej i ciągu pieszego (ul. Miodowa, Agrestowa, Poziomkowa w Świeciu)

ROŚiGK 7625/24/3/2008       

                                                                    Świecie, dnia 2008-11-03
 

OBWIESZCZENIE


o wszczęciu postępowania i zamieszczeniu wniosku w publicznie dostępnym wykazie danych  
 

Zgodnie z art. 32 ust. 1, art. 46 a ust. 1 i 5 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150), w związku z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zmianami) Burmistrz Świecia zawiadamia, że na wniosek:


Gminy Świecie
Ul. Wojska Polskiego 124
86 – 100 Świecie
 
 

zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji pn. „Budowa dróg, chodników, ścieżki rowerowej i ciągu pieszego na działkach ewidencyjnych nr: 726/33, 772/16, 771/7, 770/9, 769/2, 788/1, 779/1, 787/1, 769/7, 770/4, 771/4, 726/38, 726/46, 790/2, 790/7, 723/9, 829/3, 774/6, 774/3, 768/3 obręb Świecie (ul. Miodowa, Poziomkowa, Agrestowa w Świeciu)”.  
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 2008/A/0321.
Zgodnie z art. 48 ust. 2 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 25, poz. 150 ze zmianami) oraz w związku z § 3 ust. 1 pkt 56 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 r. w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarun-kowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. z 2004 r. Nr 257, poz. 2573 ze zmianami) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach wydaje się po uzgodnieniu ze Starostą Świeckim oraz Państwowym Powiatowym Inspektorem Sanitarnym w Świeciu.
W związku z powyższym informuję, że strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach
7 30 – 15 00.
 
Otrzymują:

1. Strony wg wykazu
2. BIP Urzędu Miejskiego w Świeciu
3. Tablica ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Świeciu
4. a/a

metryczka


Wytworzył: Aleksandra Arczyńska -Lisek (4 listopada 2008)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (4 listopada 2008, 09:12:39)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 2293