Konkurs na stanowisko Głównego Księgowego
Klub Integracji Społecznej w Świeciu
ogłasza konkurs na stanowisko Głównego księgowego
1. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz możliwość korzystania z pełni praw publicznych,
- niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- wykształcenie - ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich, lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości, lub średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6- letniej praktyki w księgowości,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określone stanowisko,
- biegła znajomość ustawy o finansach publicznych oraz innych przepisów z zakresu rachunkowości budżetowej,
- dobra znajomość zasad prowadzenia księgowości budżetowej, planu kont i klasyfikacji budżetowej oraz zasad gospodarki finansowej jednostek budżetowych oraz dyscypliny finansów publicznych,
- dobra znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego,
- umiejętność sporządzania sprawozdań budżetowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
- wiedza i umiejętność do prowadzenia księgowości komputerowej i samodzielnej,
- obsługi programów finansowo - księgowych,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i odporność na stres,
- zdolność analitycznego myślenia,
- myślenie strategiczne,
- dyspozycyjność, samodzielność, rzetelność, odpowiedzialność,
- umiejętność zarządzania zasobami oraz jakością realizowanych zadań,
- wysoka kultura osobista.
2. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- samodzielne, kompleksowe prowadzenie księgowości jednostki budżetowej zgodnie z wymogami ustawy o finansach publicznych i ustawy o rachunkowości,
- dokonywanie wstępnej kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym oraz sprawowanie nadzoru i wykonywanie bieżącej kontroli w zakresie gospodarki finansowej pod względem legalności, gospodarności, celowości i rzetelności wydatków,
- dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych,
- przygotowywanie projektów planów finansowych, bieżąca analiza planów finansowych oraz przedkładanie wniosków w tym zakresie,
- prowadzenie rachunkowości w tym ksiąg rachunkowych,
- kontrola dokumentów pod względem formalno - rachunkowym,
- prowadzenie rozliczeń inwentaryzacji składników majątku jednostki,
- prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych,
- przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych w jednostce,
- nadzór nad pobieraniem i odprowadzaniem dochodów,
- wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi zgodnie z przepisami dotyczącymi zasad wykonywania budżetu, gospodarki środkami pozabudżetowymi i innymi będącymi w dyspozycji Klubu Integracji Społecznej,
- zapewnienie pod względem finansowym prawidłowości umów zawieranych przez Klub Integracji Społecznej,
- przestrzeganie zasad rozliczeń pieniężnych i ochrony wartości pieniężnych,
- merytoryczne opracowywanie niezbędnych aktów normatywnych i instrukcji dla Klubu Integracji Społecznej w zakresie prowadzenia rachunkowości,
- opracowywanie niezbędnych sprawozdań księgowo-finansowych,
- obsługa funduszu płac,
- obsługa finansowa funduszu socjalnego,
- kontrola finansowa zadań Klubu Integracji Społecznej,
- przestrzeganie zarządzeń, regulaminów i instrukcji obowiązujących w Klubie Integracji Społecznej,
- obsługa rachunku bankowego,
- wykonywanie innych nie wymienionych wyżej zadań związanych z księgowością,
- kierowanie pracą Działu Finansowo-Budżetowego.
3. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- CV z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej,
- kwestionariusz osobowy [
POBIERZ (1572kB)
i wypełnij odręcznie ]
- kserokopie dokumentów potwierdzające obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia (np. dowodu osobistego),
- kserokopie świadectw pracy (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem),
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska,
- kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- opinie, referencje,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwo umyślne,
- Oświadczenie napisane pod odpowiedzialnością karną, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze 1 etatu,
- podpisane własnoręcznie oświadczenie kandydata o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. z 2002 roku Dz. U. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (t.j. z 2001 roku Dz. U. Nr 142. poz. 1593 z późn. zm.)”
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Klub Integracji Społecznej w Świeciu ul. Św. Wincentego 3
Pok. nr 2 (administracja) do dnia 16 grudnia 2008 r. z dopiskiem:
„Konkurs na wolne stanowisko – Głównego księgowego”.
Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.
metryczka
Wytworzył: Ireneusz Landowski (3 grudnia 2008)
Opublikował: Katarzyna Kustosz-Burnac (administrator) (3 grudnia 2008, 11:19:24)
Ostatnia zmiana: Katarzyna Kustosz-Burnac (administrator) (3 grudnia 2008, 11:26:26)
Zmieniono: korekta
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 4508