obwieszczenie o wszczęciu postępowania - infrastruktura techniczna dla osiedla w Sulnowie
Świecie, dnia 2009-01-12
ROŚiGK 7625/30/3/2008/2009
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. Nr 199, poz. 1227), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56, 63 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami)
podaję do publicznej wiadomości informację:
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku:
Pracowni Projektowej PIL COM
mgr inż. Zdzisława Pilachowskiego
ul. Galla Anonima 8/13
85-792 Bydgoszcz
działającego z upoważnienia:
Gminy Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86-100 Świecie
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:
„INFRASTRUKTURA TECHNICZNA DLA OSIEDLA MIESZKANIOWEGO
W SULNOWIE” NA DZIAŁKACH EWIDENCYJNYCH NR: 60, 20/58, 20/19, 20/27, 20/28, 19/9, 20/40, 11/1, 11/2, 143, 145, 20/20, 20/33, 20/49
(OBRĘB EWIDENCYJNY SULNOWO).
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 2009/A/0001.
Przedmiotem postępowania jest budowa infrastruktury technicznej dla osiedla mieszkaniowego w Sulnowie. Zakres przedsięwzięcia obejmie wykonanie:
- drogi osiedlowej, dojazdów do posesji i chodników
- kanalizacji sanitarnej z przyłączami do posesji
- kanalizacji deszczowej dla odwodnienia utwardzonych nawierzchni
- sieci wodociągowej z przyłączami do posesji
- oświetlenia drogi
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56, 63 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami) organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedmiotowej inwestycji jest Burmistrz Świecia.
Konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia stwierdza Burmistrz Świecia po zasięgnięciu opinii Starosty Świeckiego (wykonującego zadania Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świeciu.
W niniejszym postępowaniu administracyjnym bierze udział powyżej 20 stron (właściciele działek objętych inwestycją oraz działek bezpośrednio graniczących z miejscem planowanego przedsięwzięcia ).
Strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00.
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Świeciu oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego doręczenia.
Otrzymują:
1. Urzędu Miejskiego
2. lica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
3. wnioskodawca
4. a/a
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (12 stycznia 2009)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (12 stycznia 2009, 09:43:46)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1970