wszczęcie postępowania budowa ul. Miodowej w Świeciu
Świecie, dnia 2009-06-17
ROŚiGK 7625/8/1/2009
OBWIESZCZENIE
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami), w związku z art. 74 ust. 3 i art. 75 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. Nr 199, poz. 1227), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami)
podaję do publicznej wiadomości informację:
o wszczęciu postępowania administracyjnego oraz o zamieszczeniu w publicznie dostępnym wykazie danych wniosku:
„AGADOR” S.C.
Krzysztof Żarkow
Elżbieta Żarkow
ul. Tucholska 7/55
86 – 165 Bydgoszcz
działającego z upoważnienia:
Gminy Świecie
ul. Wojska Polskiego 124
86-100 Świecie
w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia pn.:
„BUDOWA UL. MIODOWEJ W ŚWIECIU” NA DZIAŁKACH NR:
770/11, 770/10, 768/4, 770/9, 768/3, 788/1, 790/2, 769/2, 779/1, 787/1, 785/6, 829/3, 838/7, 838/6, 769/7, 727/66, 727/64, 727/65, 645/3, 647/205, 838/5 (OBRĘB EWIDENCYJNY ŚWIECIE), 643/11, 643/14 (OBRĘB EWIDENCYJNY SULNOWO), 693/3, 835/11, 837, 851/9 (OBRĘB EWIDENCYJNY MORSK)
Niniejszy wniosek zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod
Nr 2009/A/0121.
Przedmiotem postępowania jest wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na budowie ul. Miodowej w Świeciu na odcinku (ok. 4,1 km)
od ul. Wojska Polskiego (rejon Szpitala) do ul. Laskowickiej w Świeciu.
W ramach przedmiotowej inwestycji wykonane zostaną m.in.:
- prace rozbiórkowe istniejących nawierzchni drogowych
- przebudowa skrzyżowań dróg
- dodatkowe pasy ruchu (na skrzyżowaniach)
- chodniki, ścieżki rowerowe, ciągi pieszo – jezdne
- nowa nawierzchnie dróg
- kanalizacja deszczowa
- oświetlenie
Zgodnie z art. 75 ust. 1 pkt 4 oraz art. 64 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tj.: Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227), w związku z § 3 ust. 1 pkt 56 i 72a Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada
2004 roku w sprawie określenia rodzajów przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać
na środowisko oraz szczegółowych uwarunkowań związanych z kwalifikowaniem przedsięwzięcia do sporządzenia raportu o oddziaływaniu na środowisko (Dz. U. Nr 257 poz. 2573 ze zmianami) organem właściwym do wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla realizacji przedmiotowej inwestycji jest Burmistrz Świecia.
Konieczność przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko dla planowanego przedsięwzięcia stwierdza Burmistrz Świecia po zasięgnięciu opinii Starosty Świeckiego (wykonującego zadania Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy) oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Świeciu.
W niniejszym postępowaniu administracyjnym bierze udział powyżej 20 stron (właściciele działek objętych inwestycją oraz działek bezpośrednio graniczących z miejscem planowanego przedsięwzięcia ).
Strony zainteresowane przedmiotowym przedsięwzięciem mogą zapoznać się z aktami sprawy oraz złożyć uwagi i wnioski w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00.
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Świeciu oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe).
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
(tj.: Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 z późniejszymi zmianami) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego doręczenia.
Otrzymują:
BIP Urzędu Miejskiego
tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
Wnioskodawca
a/a
metryczka
Wytworzył: Aleksandra Arczyńska - Lisek (18 czerwca 2009)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (18 czerwca 2009, 09:26:11)
Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1783