Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko...
Burmistrz Świecia ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Świeciu
1. Stanowisko pracy: - Inspektor.
2. Wykształcenie niezbędne: - wyższe administracyjne lub prawnicze.
3. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- staż pracy minimum 3 lata,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- musi cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- udokumentowane doświadczenie na stanowisku ds. zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych we wszystkich trybach,
- współpraca z wydziałami Urzędu w zakresie przygotowania i udostępniania formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- przygotowanie ogłoszeń właściwych dla danego trybu postępowania,
- prowadzenie korespondencji związanej z udzielonym zamówieniem oraz udzielanie wszelkich informacji,
- udział w pracach komisji przetargowych przygotowujących i przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej (protokół z postępowania, wybór oferty, ogłoszenie wyników przetargu, powiadomienie zainteresowanych itp.),
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizacji zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- współpraca z wydziałami urzędu w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys ( CV ),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Świeciu ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie
do dnia 28 lutego 2011 roku
z dopiskiem:„Dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Świeciu”.
2. Wykształcenie niezbędne: - wyższe administracyjne lub prawnicze.
3. Niezbędne wymagania od kandydatów:
- obywatelstwo polskie,
- staż pracy minimum 3 lata,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- kandydat nie może być prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- musi cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
4. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
- znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego,
- udokumentowane doświadczenie na stanowisku ds. zamówień publicznych,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
5. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych we wszystkich trybach,
- współpraca z wydziałami Urzędu w zakresie przygotowania i udostępniania formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
- przygotowanie ogłoszeń właściwych dla danego trybu postępowania,
- prowadzenie korespondencji związanej z udzielonym zamówieniem oraz udzielanie wszelkich informacji,
- udział w pracach komisji przetargowych przygotowujących i przeprowadzających postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego oraz prowadzenie pełnej dokumentacji z tym związanej (protokół z postępowania, wybór oferty, ogłoszenie wyników przetargu, powiadomienie zainteresowanych itp.),
- sporządzanie wymaganej sprawozdawczości z zakresu realizacji zamówień publicznych,
- prowadzenie rejestru zamówień publicznych,
- współpraca z wydziałami urzędu w zakresie pozyskiwania środków finansowych na realizację zadań gminnych z funduszy Unii Europejskiej.
6. Wymagane dokumenty:
- życiorys ( CV ),
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy,
- kserokopia dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz dodatkowe kwalifikacje,
- oświadczenie, że kandydat nie był prawomocnie skazany za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- oświadczenie o niekaralności.
Wymagane dokumenty należy kierować na adres:
Urząd Miejski w Świeciu ul. Wojska Polskiego 124, 86-100 Świecie
do dnia 28 lutego 2011 roku
z dopiskiem:„Dot. naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim w Świeciu”.
Dokumenty można również składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Świeciu pok. Nr 21.
Dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wynikach naboru będzie podana na stronie internetowej www.swiecie.eu w Biuletynie Informacji Publicznej www.bip.um-swiecie.pl oraz na tablicy ogłoszeń w Urzędzie Miejskim w Świeciu.
Burmistrz Świecia
Tadeusz Pogoda
Tadeusz Pogoda
Świecie, dnia 16 lutego 2011 roku
Lista kandydatów spełniających wymagania formalne ...
Pobierz (10kB)
Informacja o wynikach naboru Pobierz (13kB)
metryczka
Wytworzył: Leszek Żurek (16 lutego 2011)
Opublikował: Renata Fluder-Bielawska (administrator) (16 lutego 2011, 14:18:00)
Ostatnia zmiana: Renata Fluder-Bielawska (administrator) (29 marca 2011, 14:23:12)
Zmieniono: zmiana redakcyjna
rejestr zmian tej informacji »
Liczba odsłon: 5177