Obwieszczenie o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1257C MICHALE-SARTOWICE-ETAP II"

                                                                                         Świecie, dnia 2013-07-10
 
ROŚiGK 6220.10.8.2013
 
 
 


OBWIESZCZENIE
o wydaniu decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia
 


 
Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267), w związku z art. 85 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227)


 
podaję do publicznej wiadomości następującą informację:
 


 w dniu 2013-07-10 na wniosek


 
Pana Adama Mellera


 
reprezentującego:


 
Powiatowy Zarząd Dróg w Świeciu
ul. Gen. Józefa Hallera 9
86-100 Świecie


 
została wydana decyzja Burmistrza Świecia znak: ROŚiGK 6220.10.7.2013 o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia dla inwestycji pn.:


„PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ
NR 1257C MICHALE – SARTOWICE – ETAP II”


 
Decyzja ta zamieszczona została w publicznie dostępnym wykazie danych, zawierających informację o środowisku i jego ochronie pod nr 369/2013. pobierz treść decyzji (2782kB) pdf
 
Wniosek o wydanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zamieszczony został w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach zawierających informację o środowisku i jego ochronie, prowadzonym na stronach internetowych Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Świeciu www.bip.um-swiecie.pl pod Nr 313/2013.
 
Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt 60 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2010 roku w sprawie przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko (Dz. U. Nr 213, poz. 1397), przedmiotowe przedsięwzięcie zostało zakwalifikowane do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco oddziaływać na środowisko, dla którego przeprowadzenie oceny oddziaływania na środowisko może być wymagane (drogi o nawierzchni twardej (…)). 
 
Z treścią decyzji oraz aktami przedmiotowej sprawy można się zapoznać w Urzędzie Miejskim Świeciu ul. Wojska Polskiego 124 w Wydziale Rolnictwa, Ochrony Środowiska i Gospodarki Komunalnej (pok. 26), w godzinach 7 30 – 15 00.
 
Od decyzji służy stronom odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Bydgoszczy wniesione za pośrednictwem Burmistrza Świecia w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji. Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (tj.: Dz. U. 2013, poz. 267) doręczenie uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
 
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości na tablicy ogłoszeń Urzędu Miejskiego
w Świeciu i sołeckiej tablicy ogłoszeń w miejscowości Sartowice oraz poprzez jej zamieszczenie na stronie internetowej www.bip.um-swiecie.pl (zakładka decyzje środowiskowe). 
 
 
 
Otrzymują:

1. Wnioskodawca
2. BIP Urzędu Miejskiego
3. tablica ogłoszeń na parterze budynku Urzędu Miejskiego w Świeciu
4. Sołtys Czesław Woźnica - z prośbą o wywieszenie na sołeckiej tablicy ogłoszeń
5. a/a  
 

metryczka


Wytworzył: Marta Karolczak (10 lipca 2013)
Opublikował: Aleksandra Arczyńska - Lisek (10 lipca 2013, 14:30:08)

Ostatnia zmiana: brak zmian
Liczba odsłon: 1282